sözlükle ilgili eleştirilere karşı çıkmak


  • Yukarıda , bana taktı hakaret etti , ben de mesaj alımını kapattım yazan gurbetkusi ile yaşanan yazışma aynen bu şekilde olmuştur .

    Takdir siz okuyanların . kim kime hakaret etmiş görsün herkes ...

    (bkz: #151500) insanların inançlı olması bu kadar zorunuza gitmesin ya :) komik duruma düşüyorsunuz artık. huysuzluğun ve eleştirinin de bir sınırı olmalı.
    #04 - 19.04.2020 21:19
    işimbu : senin beni yargılama ve sorgulama hakkin ne zaman doğar biliyomusun , benim söylediklerim yalan yanlış, uydurma olur , o zaman yukarıda söylediklerinde haklı olabilirsin.
    bana bu eleştiriyi hangi konuda yaptın okumadan tahmin edebiliyorum .
    yazdıklarımın hepsini birebir kendim gördüm yaşadım zaman zaman da hala görüyor yaşıyorum.
    bu durumda senin söylemlerinin hepsi boşa çıkan ve haddini aşan söylemler durumuna geliyor.
    git neye kime inanıyorsan inan , sana inanma diyen mi oldu .
    siz din adına içine düşülen bu kör kuyuyla yüzleşmeyip, içinizdeki bu kanayan yaraları temizlemedikçe, dinci değil gerçek dindar olmadıkça, hiç kimseye çıkıp söz söyleme hakkınız yok .dönün yaşadığınızı iddia ettiğiniz inancın nasıl yaşandığına bir bakın...
    #05 - 19.04.2020 21:35
    • gurbetkuşi : siz önce bi siz-sen sınırınızı bilin, ondan sonra bana mesaj atın. sevgiler :)
    #06 - 19.04.2020 21:46
    işimbu : sen beni yaşadıklarımız yargılarsan, ben size sen derim .
    yukarıdaki mesajı bana bunları neden yazdığımı sorarak şekillendirmek varken , uydurmuşum gibi yargılamak, bu hitap şeklinin doğmasına sebep olmuştur.
    #07 - 19.04.2020 21:49
    işimbu : kendi nickaltını kaldırtıp “omo boşlokloro modoholo odoloyor.” demek de biraz şey yani.

    tanım: başlık adını kendi değiştirebileceğini zanneden bir yazarın “yine” gereksiz eleştiri beyanı.

    bu yaklaşım sizce doğru mu .
    beni tanıyormusunuz.
    bu durum tamamen benimle yönetim arasındaki bir konu değil mi sizce de .
    karşınızdakinin yaşını işini hepsi bir yana kim olduğunu insanlığını kişiliğini yaşadıklarını bilmeden, bu yaklaşımı sergilemek sizce doğru mu .
    doğru derseniz soyliycek bişey yok zaten .bakin bir başlık daha açtım.
    eleştireni eleştirmek. orada ne demek istediğimi biraz daha detaylı anlatmaya çalıştım.
    ne anladiginiz elbette sizi bağlar.
    ancak ben , kendi hur irademi , mevcut kurallar içinde kullanmaktan bahsediyorum.
    yanlıs varsa ben düzelteyim diyorum , bu kadar net .
    şimdi beni hedef gibi gösteren nikimi kullanarak açmış olduğunuz başlığı kaldırmanızı rica ediyorum
    şimdiden teşekkür ederim ..
    #08 - 20.04.2020 23:18
    • gurbetkuşi : evet, bu yaklaşım bence doğru. sevgiler :)
    #09 - 20.04.2020 23:26
    işimbu : o başlığa yazacak sadece onu mu bulabildin ..bravo ...
    #10 - 30.04.2020 00:40
    işimbu : bu kadar kindarlık hayra alamet değil.
    kalbe zarar , istersen kendine uğraşacak, kendi seviyende birini bul haa, ne dersin .
    çünkü ben sen gibilerle ömrüm boyunca uğraşmaktan yoruldum .
    bak bu sözümü yabana atma .
    bu adam ne demek istiyor diye bir düşün, haa yok devam etmek istersen, ben burdayım, her daim beklerim seni. anlayabildin mi ? biraz zorla kendini , umarım anlarsın....
    #11 - 01.05.2020 02:01
    bu kullanıcı mesaj kabul etmiyor!

    Bütün mesele , benim dini bir konuda yaptığım yoruma dayanmakta .
    Ondan sonra bir anda düşman bellendik .
    Kısaca meselenin özü bu sayın sözlük ahalisi.

    Takdir sizlerin .

    Edit :

    Ben diyorum ki , bu benim düşüncem , benim gördüklerim , benim yaşadıklarım,

    Yazar diyor ki , hakaret ediyorsun .

    Ve üstüne benim nikimi başlık yapıp , altına döktürüyorlar ,

    Önce kendisinden bunu kaldırmasını rica ediyorum , bu doğru bir yaklaşım mi diyorum ,

    Tek cümleyle evet doğru , tam da bu diyor .

    Sonra yönetimle konuşuyorum , başlığı kaldırmalarıni rica ediyorum ,

    Kalktı görünen başlık bugün baba tekrar bir başka yerde önüme çıkıyor .

    Valla , elinizden geleni ardiniza koynayin.

    Tüm bunlardan sonra her gün benim entrylerinin sıradan kötüleyen de bu ve bir kaç yazar . Neden ,
    Aynı fikirde değiliz diye ..ayıptır , insanda azıcık utanma olur.

    Yukarıda ispatim olmasa başka baska suçlamalar da yapacaklar utanmadan .

    Hakaret etmişim , kim kime hakaret etmiş oku bakalım bir daha ...