blog sözlük itiraf


  • bugün gece şiftinden çıktım, eve gelip biraz uyudum,sonra kalktım hadi dedim dışarıya çıkam.
    hava güzel, biraz sahilde oturdum, denizi izledim, bide çay patlattım, ohh misss.
    sonra dedim hazır zam falanda aldık, anama babama hediye alıyım dedim.
    sözlüğüm inanır mısın, tüm insanlar çıldırmış.
    yemin ediyom bak mahşer günü bu kadar kalabalık olmaz.
    anlamadığım kıriz var falan diyolar,herkes alışverişte kardeşim,herkesin elinde üçer beşer torba.
    neyse girdim lcw dükkanına, anama babama bi kazak bakıyım diye.
    o kadar kalabalık ki, hareket etmek mümkün değil..
    kalabalıkla sürüklenirken anama bi kazak buldum, çalışanlarda acayip ilgisiz,bıkmışlar işlerinden zaten,dedim bunun şu bedeni varmı, git bak orda diye bağırdı bana bi çalışan..
    gittim zar zor buldum,sonra babamada buldum, ondan sonra kendimede bi kazak beğendim,hadi dedim deniyim. odaya girdim,giydim oldu falan..
    neyse kapıyı bi açtım bi amca döner yiyo. tut bakıyım şunu deyip elime sıkıştırdı. elimde kazaklar ve döner kalabalığın içinde amca bekliyom.
    en son çıktı olmadı bu deyip bana attı bide kazağı kızgın kızgın..
    insanlarda ne saygı kaldı,ne insanlık kaldı artık sözlüğüm,sende kendine dikkat et lütfen.