blog sözlük itiraf


  • Annem bir haftadır memlekette bu yüzden evin tüm işleri bana kaldı. Evde doğru düzgün bir şey kalmadığı için alısverişe gittim. Zeytin alacaktım önümde o kadar çok çeşit vardı ki bakakaldım. Hangisini almam gerektiği konusunda hiçbir fikrim yoktu çünkü bu işleri hep annem yapar. Küçücük bi zeytini seçmem dakikalarımı aldı.
    Düşündüm de annem olmasaydı napardım. Annemle çok anlaştığım söylenemez ama onun yokluğunda düzen diye bir şey kalmıyor ortada. Kendimi terkedilmiş gibi yalnız hissettim. Gelsin.
    Evlenmicem annemin dizinin dibinde yaşlanıcam onsuz olmuyo sözlük