engelleme seçenekleri



yok abicim öyle bir şey kullanıcısı size özel mesaj gönderemez.


yok abicim öyle bir şey kullanıcısının yazdığı hiçbir entryi görmezsiniz.


yok abicim öyle bir şey kullanıcısının açtığı hiçbir başlığı görmezsiniz.
not: bu engelleme türü önerilmez (bkz: #46343)


9· 0· 0· 0· 1888 gün önce
entry akışı (yeni)
klasik görünüm
  • beklemek

    sevdiğim hanımı uzun zamandır görmüyorum. farklı semtler farklı şehirler yüzünden hep. ama evine giden yolu biliyorum işten çıkarken de orda biraz bekliyorum. belki aktarma yapmak için iner de tramvaya giderkemin izlerim diye.
  • zorla çalıştırılan çocuk

    ben öğretmenlik okuyan bi yazarım. meslek lisesi çıkışlı olduğum içinse teknik diplomaya sahibim. yazları biraz para biriktirmek için sanayide çalıyorum, her neyse bugün tuvalete gittiğimde çocuğun teki sessiz sessiz ağlıyordu normal olaral gidip neyin var bir şey olduysa söyle falan diyince çocuj döküldü notları kötü olduğu için babası zorla çalıştırıyormuş. iç çeke çeke ağlaması içimde garip bi his oluşturdu, benim de ders notlarım kötüydü ama ailem zorla asla çalıştırmadı valla nasıl bağlıycamı da bilemedim yazayım dedim.