engelleme seçenekleri



sen sus ben konuşuyorum kullanıcısı size özel mesaj gönderemez.


sen sus ben konuşuyorum kullanıcısının yazdığı hiçbir entryi görmezsiniz.


sen sus ben konuşuyorum kullanıcısının açtığı hiçbir başlığı görmezsiniz.
not: bu engelleme türü önerilmez (bkz: #46343)


102· 0· 0· 0· 890 gün önce
entry akışı (yeni)
klasik görünüm
  • angrybird

    gece işlerim olduğu için, detaylı olarak yazarın kendisine yazamadım. bu sebeple kendini bilen birisi olarak,* nick altına yazıyorum. zaten yazsam da algılayacağını pek sanmıyorum neyse.




    yazdığı entrylerden, kendisinin samimi bir insan olduğunu düşünmüştüm, sanırım yanılmışım. kendisiyle sözlükte doğum günü sebebiyle, tarafıma teşekkür mesaj göndermiş, akabinde tanışmış ve muhattap olmuş oldum, kısa bir süre mesajlaştık. sonra bir gün random gülme başlığına bir entry girmem sebebiyle, kendisi bana yazdı. bir kaç mesajlaşma da, mesajlarındaki satır aralarında, cümlede iğneleyici mesajları dikkatimi çekti, açıkçası şaşırdım, kendisine sorduğumda lafı dolandırarak çevirerek açıklamasını yaptı. sonra başka başlıklarda şahsıma küçük göndermeler yaptığını fark ettim, yine şaşırdım ama artık anlamıştım nasıl bir kişilikte insan olduğunu... bir insan hakkında entry girmek, o insanı benimsediğimiz anlamına gelmez, tanımadığın bir insan gelir doğruyu ve yanlışı söyler gider. bir insana hüküm vermek için, o kişiyi uzun seneler tanımamıza gerek yok. ayrıca konuştuğunuz bir insan hakkında, başka başlıklara girdiğiniz entryler de, konuştuğunuz kişiye küçük küçük göndermeler yapmak, nereden baksanız insanın seviyesinin düşük olduğunu kanıtlar ve komiktir. sonra da ''bana nefret kusuyorsunuz'' demek apayrı bir komikliktir.




    kendisini bilen bir insanın, boş bir zihni ve hayatı yoksa, neden sosyalmedya da sözlükte, feyk hesapla ''yahu kime sinirlendiniz bu kadar'' diye, neden mesaj gönderir. ardından kendi gerçek hesabıyla ''burada beni seven çok kişi var'' ve ''zaten haberim olmadan birilerinin size mesaj atması da bunu kanıtlar'' diye mesaj gönderip, neden övünür ki.* birde feyk hesabın kendi hesabını favlaması, apayrı bir komiklik. zekiyim diyen insan nasıl böyle bir şey yapar hayret.* yukarıdaki satırda yazdığım gibi, sözde ciddiye almayan bir insan neden başka enryler de küçük göndermeler yapar, bence bu çok komik... bir ortamda çok sevilmek, beğenilmek, eğer insanın kişiliği tam oturmamışsa, o insanda kendini beğenmişliği meydana getirir, ardından ukalalığı. ukalalık beraberinde kibri, kibir insanın gözünü kör eder. aynı bu yazar gibi. bana kalırsa kompekslerinizden kurtulmaya çalışın, karşınızdaki insanla iğneleyici konuşarak, egonuzu tatmin edemezsiniz. zamanla egonuz yüzünden, kompleksli birisine dönüşürsünüz ki, dönüşmüşsünüz ama ne yazık ki haberiniz yok. gerçekten yazık.




    son olarak, dolu dolu bir hayatı, senelik izini bitmek üzere, güzel bir işi olan ve hesabı yakında kapatacak birisi olarak söylemeliyim ki, insanoğlu gelir doğruyu yanlışı söyler gider. tıpkı benim sana yaptığım gibi. kimse yanlış anlamasın, bu sözlükte herkes yazıyor, bütün yazarların içinde gözüme çarpan, bu yazarda takıldığım nokta, yukarıdaki satırlarda belirtmiş olduğum gibi, yazarın samimi, insanları, çocukları seven, alçak gönüllü gibi görünüp, aslında bunların hiçbirinin kendisinde olmaması. kendisini düşünen bencil olması... sevgili sözlük yazarları, hepiniz bilirsiniz ki, böyle insanlar üniversite hayatı, sonra da iş hayatında karşınıza çıkacak, yaşama sevincinizi sömürmeye çalışacak dikkat edin. kendisine özel mesaj da söylediğim gibi, genç bir kız olarak, umarım egolarından arınır yüzündeki maskeyi çıkarırsın.



    (bkz: ben kendini bilen biriyim )
    (bkz: biraz da şu tarafıma edebiyat )
    (bkz: kjdshfjsdhfjsdhfhdsf )
    (bkz: çenen çıkarmışcasına gülmediğini biliyorum )
    (bkz: çıkar şu ağzındakini ne dediğin anlaşılmıyor )


    kendini bilen edit: yalaka kankaların entry mi kötülediğine göre, zamanında kankalarına güzel yalakalık yapıp, kankalarını güzel yalamışsın anlaşıldı.* ayrıca beni yalakalarınla muhatap etme, önce çıkar şu ağzındakileri sen gel.
  • akbank

    lanet olası internet bankacılığı olan banka. 2 saat boyunca bir eft emri verilemez mi. allahtan borsa işlemlerini bu banka ile yapmıyorum yoksa batardık.


    buradan hacı sabancıya seslenmek istiyorum, kardeşim instagram da karıyla kızla fotoğraf atacağına, abilerine söyle şu banka ile biraz ilgilensinler. sende teknoloji bağlamında bir işin ucundan tut, şu internet bankacılığınızı bir düzeltin.*
  • pegasus hava yolları

    ben böyle rezil bir hava yolu şirketi görmedim. her zaman olduğu gibi internet sitelerinden online bilet almak istedim, gece'den bu yana uğraşlarımın sonucunda, bu saat'e kadar zar zor online bilet alabildim. kardeşim yeni kurulan hava yolu şirketi misiniz, bu nasıl rezil bir internet sitesidir. zaten rezil insanlarla uğraşıyorum, bide siz yapmayın bari. nelerle uğraşıyoruz.
  • kişinin kendinden bahsetmezse ölecekmiş gibi davranması

    özellikle bazı kadınlarda gözlemlediğim davranış. herhangi bir ortamda da, kendinden bahsetmezse ölecekmiş gibi davranmaları, devamlı göz önünde olma ihtiyaçları, aslında kendilerinin ne kadar düşük profilde olduklarının kanıtı niteliğinde. özellikle ortamlarda devamlı zeka'dan bahsedip, zekalarının olmadığının farkında olup, olmayan zekalarıyla kişisel görüntülerinden bahsedip, bir de ruh hastası gibi gülmeleri, insanı hayrete sürüklüyor. ahlak ve edep ne idi, aileden gelen bir şeydi ama neredeeee.*
  • shameless

    8 sezon 7 bölümde izlemekte olduğum, sırf frank ve fiona gallagher karakterleri için izlediğim dizi. frank gallagher değinecek olursam, bir insan ne kadar ayyaş, işe yaramaz, üç kağıtçı olsa da, bu adamın hayata bakış açısına bayılıyorum. hayata dair öyle doğru tespitler yapıyor ki, bizim alkoliklerimiz frank gallagher'in yanında halt yemiş. fiona hakkında çok şey yazmak isterim, ama yorgunum.* allah kankası olmayanlara böyle kanka nasip etsin ne diyelim.* dizi de gözüme çarpan, en nefret ettiğim karakterlerden bir tanesi debbie. bir insan nasıl böyle, ne istediğini bilmeyen, her şeyin doğrusunu kendisi bildiğini sanan, işe yaramaz, ayrıca boş boğazın teki olabilir, insan hayret ediyor.
  • pek bir şey yok
  • pek bir şey yok