engelleme seçenekleri



sedirelam kullanıcısı size özel mesaj gönderemez.


sedirelam kullanıcısının yazdığı hiçbir entryi görmezsiniz.


sedirelam kullanıcısının açtığı hiçbir başlığı görmezsiniz.
not: bu engelleme türü önerilmez (bkz: #46343)


entry akışı (yeni)
klasik görünüm
  • gcm forex

    dibe vurmuş bir şekilde çareyi kumarda aradığım sıralarda başıma musallat ettiğim bir şirkettir.

    ilk arayışlarında temsilciyle aramızda geçen muhabbet aynen şöyle:

    t: efendim forex'ten arıyoruz. deneme hesa...
    (dibe vurmuşluğun verdiği bilgelik ve umursamaz haliyle)
    b: patronunuzun ateşli konuşması kulaklarımda çınlıyor.
    t: anlamadım efendim? açmış olduğunuz deneme...
    b: baylar ve bayanlar diyerek dikkatleri üzerine toplamıştır. freud dahil tüm psikanalizcileri devreye sokarak müşteriyi etki altına almanızı istiyorum.
    t: hahaha. efendim inanın öyle bir niyetim yok.
    b: fark ettim dostum, latife ediyorum öyle.

    işte her şey bu konuşmadan sonra başladı. öyle bir giriş yapmıştım ki, müşteri temsilcisi her kelimesini özenle seçiyor ve en azından aylık 5 bin gelirli bir kodoman olduğumu düşünüyordu. "haftaya yüklü bir miktarda para geçecek elime" diyordum. utanmadan " 500 tl ile açarız, iyiyse devam ederiz " diye ekliyordum. ulan aylığın ne senin behey gerizekalı, ne gerek var bu pozlara.

    neyse efendim, o günden sonra her hafta aynı temsilciden arama geldi. "sorma dostum" diye geciştiriyor, derdime ortak ediyordum herifi. bilmem kaç küsur alacağım var falan.yalanın bini bir para. aslında borç gırtlağa dayanmış. ama nedense söyleyemiyorum elemana "param yok" diye.

    bu günlerde o temsilci hala arayıp duruyor. buradan sesleniyorum; beni arama güzel insan, param yok diyemiyorum.