engelleme seçenekleri



peathamsx kullanıcısı size özel mesaj gönderemez.


peathamsx kullanıcısının yazdığı hiçbir entryi görmezsiniz.


peathamsx kullanıcısının açtığı hiçbir başlığı görmezsiniz.
not: bu engelleme türü önerilmez (bkz: #46343)


blog yazarı 100halk kahramanı (532)
365· 10· 0· 0· 8 gün önce
Kusura bakmayın da beyler regl ağrısı yeterince aci vericiyken, çoğu kadında dismenore oluyor ve ben de de en üst boyutu sekonder yani ağrılı, sancılı ve sürekli istifra ettiren bi hastalık benim o bi hafta ayakta kalabilmem icin ağrının ...devamını oku
Kusura bakmayın da beyler regl ağrısı yeterince aci vericiyken, çoğu kadında dismenore oluyor ve ben de de en üst boyutu sekonder yani ağrılı, sancılı ve sürekli istifra ettiren bi hastalık benim o bi hafta ayakta kalabilmem icin ağrının ilk günü 2 tane kocaman serum yemem gerekiyor neden çünkü geçmiyor ben sadece bir örneğim bu bir pozitif ayrımcılık değil-dir. Eğer oyle olduğunu düşünüyorsanız bunu allaha iletin sayet yaratilisimiz da var bu. Pozitif en büyük ayrimci kendisi demek ki :)
Ayrıca bebeği emziren siz değilsiniz, doğuran değilsiniz bir kadinin hamilelik sürecinin sonlarında ne ağrılar ne sancılar yaşadığını bilen siz değilsiniz bu şekilde hor gördüğünüz kadınlar belki de çalışırken sizin çocuğunuzu doğuracak yazık sizlere insan annesinin, kardeşinin, karısının yaşadığı acılara bu gozle bakabilir mi hayret ediyorum sadece
entry akışı (yeni)
klasik görünüm
  • korhan futacı

    Çok beğendiğim bir düeti var hem de Haluk Bilginer'le
    Sizlere bırakıyorum.
    ah güzel kafam
    Edit: en beğendiğim kısmını bırakıyorum
    Çok isterdim ben de sizin gibi olmayı
    Boşluklara umarsız arsız arsız dolmayı
    Yolunuz hep aynı işin sonu nolacak?
    Ahirette soruları üstüme kim salacak?
    Herkeste bir maske bana takan olmadı
    İstedim ama çok, olmadı olmadı
  • halay başı ruşen

    Entrilerini sürekli gördüğüm, eğlenceli ve çok tatlı olduğunu düşündüğüm bir yazar. Cinsiyetini tahmin edemedim ama girdilerine bakacak olursak kadın olduğunu tahmin ediyorum insallah tutar :( daim ol sevgili halay başı (kalpli emoji)
  • pek bir şey yok