engelleme seçenekleri



melike kullanıcısı size özel mesaj gönderemez.


melike kullanıcısının yazdığı hiçbir entryi görmezsiniz.


melike kullanıcısının açtığı hiçbir başlığı görmezsiniz.
not: bu engelleme türü önerilmez (bkz: #46343)


500duracell tavşanı (1251)
562· 8· 0· 0· 9 gün önce
şu günlerde canımın istediği şey
şu günlerde canımın istediği şey
entry akışı (yeni)
klasik görünüm
  • blog sözlük itiraf

    bir haftadır neredeyse üniversitedeyim. bu sözlüğe girerken üniversite sınavına hazırlanıyordum. pandemi yeni başlamıştı hayat boka sarmıştı. ne evden çıkabiliyordum ne sevgilimi görebiliyordum ne ailemle huzur bulabiliyordum. korkunç bir sınavın pençesinde ne yaptığımı bilmeden adeta sürükleniyordum.
    sırayla sevgilimden ayrıldım, üniversite sınavına girdim, dışarı çıkmaya başladım, üniversiteyi kazandım. kazanmakla hayatımın tamamen düzene gireceğini düşünüyordum çünkü artık kendi kararlarımı alabilecektim, büyümüştüm.
    onca zamandır kendi şahlanışımı yaşamak için beklediğim okulum açılmadı, online eğitimde karar kılındı. Dünyam başıma yıkıldı. nasıl bir hayal kırıklığı yaşadığımı anlatamam. altı üstü bir üniversite değildi çünkü, benim hayatımın dönüm noktası olacaktı, olmadı. günlerce ağladım, deli divane gibi dolaştım etrafta. kilo verdim kilo aldım.
    bir şekilde üniversite online olarak başladı, bir süre dayandım. bir süre sonra aklımı kaybedecek seviyeye geldim. evde sürekli olarak ders çalışmak, aynı odada sabahtan akşama kadar bir masada oturmak, derslerin ağırlığı, aile evinin bunaltısı. kafayı yemek en çok bana yakışan tanımdı. durduk yere ağlıyordum, durduk yere günlerce kimseyle konuşmuyordum. o günler nasıl geçti bir ben bilirim bir Allah. ikinci dönemin de online olacağını öğrendikten sonra da ne kadar ağladığımı anlatmayayım. diyebilirsin ki ne var bu kadar aile evinde niye gitmek istiyorsun, var işte bir şeyler demek ki. ayrıca en büyük hüzün sebebim hayal kırıklığımdı, üniversitenin açılmamasıydı.
    neyse velhasıl bir süre sonra -yani bulunduğum güz dönemi- üniversitenin açılacağı haberini aldık. önceki yıl biri "üniversite açılacak" dese ben mutluluktan havaya uçardım. bu yıl açılacağını bildiğim halde "e nolmuş yani" moduna girdim. bir gram heves kalmadı içimde. ta ki üniversite için valiz hazırladığım 1 Ekim akşamına kadar. sonraki gün de yani 2 ekimde KYK yurduna gidiyordum zaten. son dakikalar heyecan yapmaya başladım.

    sonra ne oldu? işte buradayım beybiler. şu an bunu yurttaki yatağımdan yazıyorum. hemşirelik 2. sınıf öğrencisiyim. hemşireliğe hazırlanan birçok öğrencinin bildiği bir youtube kanalım da var, büyüyorum. derslerimi seviyorum, arkadaşlarımı seviyorum. beslenme şeklim düzeldi, mutlu olmayı özlemişim.
  • düşün ki o bunu okuyor

    özledim seni çiçeğim yazmış. git babanı özle, yok öyle kafana estikçe sinirlenip esip gürlemek. senin karşında küçük kız kardeşin yok, ben varım. bir olur iki olur, üçüncüde hadi eyvallah.
  • pek bir şey yok
  • hiç badisi yok