engelleme seçenekleri



dünyavatandaşı kullanıcısı size özel mesaj gönderemez.


dünyavatandaşı kullanıcısının yazdığı hiçbir entryi görmezsiniz.


dünyavatandaşı kullanıcısının açtığı hiçbir başlığı görmezsiniz.
not: bu engelleme türü önerilmez (bkz: #46343)


65· 0· 0· 0· 2808 gün önce
entry akışı (yeni)
klasik görünüm
  • düşün ki o bunu okuyor

    gençler herkes eski sevgilisine falan yazmış ama benim psikopat bir hintliyle aramda bir mevzu var kusura bakmayın biraz doluyum, telefonda hırsımı alamadım şimdi şu içimi bi soğutmam lazım

    bak beyinsiz hintli, sana diyorum, olm bak ben kolay sinirlenen bi adam değilim beni bile çileden çıkardın lan.. lan oğlum senin vizyonun o ineğin kulaklarından öteye gitmez Allah'ın sapığı, sen kimsin de beni oraya çağırıp artislik yapıyosun. sen git o bollywood filmlerindeki çarpık ingilizcenle kamboçyalılara laf yetiştir it.
    seninle en son konuşmamızda anadilimdeki kadar rahat küfür edemedim diye hala içim içimi yiyor şimdi yine dua et sözlük format mormat diye yine içime atıyorum ama hakkaten bi gün o ineklerin götünden ayrılmadığınız memleketine gelip sana saygı sevgi neymiş göstereyim

    Not: bu entry kenarda dursun, şunun memleketine iade-i ziyaret sonrası editlerim
  • arkadaşlar bu bir virüs olabilir mi

    ekşi sözlükteki her ciddi başlığın altına (bkz: arkadaşlar bu bir virüs olabilir mi) yazarak başlığın ciddiyetini yarı yarıya düşüren bkz

    hikayesi şöyle
    her şey bursa'nın osmangazi ilçesindeki bir okulda müdür ve müdür yardımcılarının haberleşmek için kurduğu whatsapp grubuna cinsel organını göndermesiyle başladı
    yapılan sert yorumların altına sebih isimli bir kişi "arkadaşlar bu bir virüs olabilir mi" yazmış
    haberin ekşide paylaşılmasının ardından, bu naif kişinin cümlesi troll başlıklarında ciddi ölçüde kullanılmaya başlandı

    not: ciddi bir haberi okuyorum tam bitirip bir şeyler yazayım diyorum bu bkz'ı görünce bütün ciddiyet anlamını yitiriyor allah kahretmesin.. bu arada bu bkz tutarsa mumlarla ilgili bir fantezisini gerçekleştirecek olan bir yazar vardı onu da bekliyoruz sabırsızlıkla

    haberi merak edenler için
    haber
  • pek bir şey yok
  • pek bir şey yok