engelleme seçenekleri



cezerye kullanıcısı size özel mesaj gönderemez.


cezerye kullanıcısının yazdığı hiçbir entryi görmezsiniz.


cezerye kullanıcısının açtığı hiçbir başlığı görmezsiniz.
not: bu engelleme türü önerilmez (bkz: #46343)


500anka kuşu (1889)
738· 10· 1· 0· 5 gün önce
bir bea şarkısı. muhtemelen Allahsız ahmet bu ahmet abi. e acık haklı esasında
bonus: canlı

bu şarkıyı hikayeleştirdim zamanında @benkuzgun'un sitesi için, onu da ekleyeyim buraya:

GARABET Mİ GARABET!

Tophane'de bir evde uyandı ...devamını oku
bir bea şarkısı. muhtemelen Allahsız ahmet bu ahmet abi. e acık haklı esasında
bonus: canlı

bu şarkıyı hikayeleştirdim zamanında @benkuzgun'un sitesi için, onu da ekleyeyim buraya:

GARABET Mİ GARABET!

Tophane'de bir evde uyandı Tayyar Ahmet...
Eveeet. Hikayesi böyle devam ediyor Tayyar Ahmet'in. Peki başlangıcı? Gidişatı? Devamı? Bazı cevaplar bulacağız bunlara.
Tayyar Ahmet'in Sonsuz Sayılı Günleri. Parçanın adı bu. Albüm Full Faça ve Ay Şuram Hala Ağrıyo.
Şimdi dönelim bakalım olaya:
Bir Tayyar Ahmet abimiz var. Tophane'de tanımadığı bir ablanın yanında uyanıyor baş ağrısıyla. Ağrısı başında kalıyor ve bizi de sevmiyor baştan.
Kalkıp musluğa dayıyor ağzını. Önceki gece fazla kaçırmış rakıyı. Buraya bu kusmuğa yabancı o. Hoşuna gitmiyor içinde bulunduğu durum. Kuyuya düşmüş it gibiyim diyor; telaşlı, aptal, bitkinim. Ama bir yandan bu akşamdan kalma kafasını seviyor. Yine gelir beni bulur zaten diyor. Dün akşam geçiyor gözünden şöyle bir. "Moruk yok böyle bi' sinema!"
Hatun kişiyi uyandırmadan çıkıyor, koridorda otomat yanıyor. Tabi abimizin gözler kan çanağı olmuş. Otomatın yanması rahatsız ediyor hâliyle. Bakıyor sinirli sinirli gözlerini dikerek. Işık gözünü alınca birden çeviriyor gözleri. Şeklini görüyor otomatın, baktığı her yerde bir süre. Sövüyor içinden otomata.
Asansöre biniyor otomatın şekliyle dövüşürken. Türk işi he bu asansör diye düşünüyor. Dur'a bassam arada derede kalırız heralde diyor. Sonra geceden alkolün etkisiyle özgürleşen iç sesi beliriyor kulağının arkasından. Dur'a bas diyor. Arada derede kalalım. Bak bu asansör Türk işi diyor seslice, denetimini tekrar ele almaya çalıştığı iç sesine.
Dünden kesitler hücum ediyor Tayyar Ahmet'in zihnine bir yandan. Bak bu dolma normal diyor arkadaşı. Belki de Bartu'nun dayısıdır dolmanın normalliğini önemseyen. Ordan Mualla'ya sesleniyor, rakı ver masaya diyerek. İç sesi atılıyor tekrar, bu masa apartman boşluğuna kurduğun aileyi göremez bilemez diyerek.
Kendiyle anlaşamayan kadar geliyor asansör zemin kata. Tayyar kendini atıyor asansörden inicem ben burda deyip. Ve susturamadığı iç sesini asansörde bıraktığını umarak.
Yola vuruyor. Beyoğlu'na kırıyor. Elin oğluna selam veriyor, tek başına bir boka yaramayıp, selamla çok olduğunu düşündüğü için. Kendine kaldığı yalnızlığından korkuyor olmalı biraz. Yok yok vicdani muharebeden olsa gerek bu hâlleri.
Aklı hâlâ rakı ciğerde amavicdanı nerede olursa olsun. Ha cuma günleri içmez. Ama daha ilerde illallah.
Tayyar abi şarkının başında bizi bi' sevmemişti hatırlarsanız. Sebebi Tayyar'a söyleyeceklerimizi hissetmiş olmasıdır belki, e acık haklıymış esasında:
"Dön evine Tayyar karın bekler
Niye diye sormaz hazır yemekler
Ye yemeği bak televizyona"

Tayyar abi flash tv'yi açınca hepimiz ortak noktada buluşup oynamaya başlıyoruz beraberce.
Elleri görelim!
ŞALALALA LALALA
ŞALALALA LALALA

00.26
27.01.20
entry akışı (yeni)
klasik görünüm
  • blog sözlük itiraf

    uzun zamandır kendimi bu kadar kötü hissetmemiştim. çekecek acım varmış gibi hisdediyorum.

    arkadaşlarımın yanında rahat olamıyorum. sadece bazılarıyla rahatım sanki. çok garip çünkü eskiyi çok özlüyorum. bunu hiç yapmazdım oysa. çok dertsizdik ve bozulmamalıydık. hâlâ yalpalıyoruz. doğrumuz yanlışımıza karıştı. kendimizden bihaber olduk. gerçekten iyi değilim ve buna yardım edebilecek kimse yok. kimse. sadece rahatlamamız gerrkiyor. bundan sonra daha güzel günleri beklemek belki aptallık olur. özür dilerim.
  • üniversite whatsapp grupları

    bazen sohbet muhabbet için de açılandır. mis gibi goygoy dönüyor mmmh. ayrıca sınıf grubunda da sohbet muhabbet dönebilir ki biz çeviriyoruz ayarında olmak suretiyle.

    bi de bi tivitte şey diyordu onu analım:
    "bu tıp fakültesi sınıf gruplarının premiumu yok mu dershane reklamlarını geçsek."
    hahahahahahahhahahah
  • çay

    herhangi bir çeşidini, bardağa 1/4 kadar kaynar su koyup yarısına kadar oda sıcaklığında ya da soğuk su koyduğum ve kalan kısmı buzla doldurarak buzlusunu yaptığım içecek. serin serin höpürdetmelik.
  • öğretmenlerin boş beleş tipler olması

    genellemesine küfredeceğim birinin beyanı.
    (bkz: mal beyanı). öğretmenlik saygı duyulması gereken bir meslek. insanlarla uğraşmak bile hiç kolay değilken onları eğitmekten bahsediyoruz burada. anası babasının baş edemediği çocuklarla öğretmenler baş edebiliyor. ilaveten bir şeyler öğretiyor. bu yeteneğin küçümsenmemesi gerek. beğenmediği 2 tane öğretmen var diye böyle bi genelleme yapan olursa da artık allah akıl fikir versin.
  • kız arkadaşa iphone x hediye etmek

    resmi bir adım atılmamışsa mantıklı görmediğim eylem. çünkü yarın ayrılınmayacağı belli değil. bunun garantisini kimse veremez ve alınan şeyleri geri istemek de afedersiniz ayıp. artı öğrenciyim/: ve bunun altında kalmak istemem ama gücüm de yetmez. bu yüzden kabul etmem. eğer ikimiz de çalışıyor olursak mantıklı olabilir. ben de ona daha yüksek bir hediye alırım. böyle gider.
    bir de iphone nedir ya gereksiz pahalı olan bir marka. şöyle f/p ürünü bir şey alınabilir. ya da bana steteskop alınabilir onu da kabul ederim. daha çok işime yarar. olur olur yeriz.