engelleme seçenekleri



abidigubidican kullanıcısı size özel mesaj gönderemez.


abidigubidican kullanıcısının yazdığı hiçbir entryi görmezsiniz.


abidigubidican kullanıcısının açtığı hiçbir başlığı görmezsiniz.
not: bu engelleme türü önerilmez (bkz: #46343)


500her eve lazım (903)
541· 129· 29· 4· dün
Çıkıp hiç bir şey demeden koşmaya başlasam delirdi diyecekler. durup dururken bir bahane uydursam uzaklaşmak için götüm ayağı yaptı diyecekler. söylesem çok bunaldığımı anlamayacaklar vallahi bırakmam moduna girecekler. Ne yapalım ...devamını oku
Çıkıp hiç bir şey demeden koşmaya başlasam delirdi diyecekler. durup dururken bir bahane uydursam uzaklaşmak için götüm ayağı yaptı diyecekler. söylesem çok bunaldığımı anlamayacaklar vallahi bırakmam moduna girecekler. Ne yapalım bizde ölürüz
entry akışı (yeni)
klasik görünüm
  • amatör fotoğrafçılık

    Milletçe bir türlü kabul etmediğimiz bir branştır. Ah şu makinam, lensim biraz daha iyi olsaydı o zaman görürdünüz beni dedirten durumdur. Zaten herkes biraz doktor, teknikdirektör, bilim insanı, uzman değil mi ülkemizde amatör ne ola ki?
  • ayasofya'nın cami olması

    Diğer ülkeler Zaten turist göndermiyorlar artık türkiyeye, üç senedir %60 dan fazla ciddi bir düşüş var bu oran sonbahar ve kış ayları için %90 lara ilerledi. Haliyle Ayasofya’nın müze ve cami olması onları pek ilgilendirmiyor sonucuna varıyoruz. hal böyle iken hemen yanı başında Sultanahmet camisi var, Ayasofya’ya giren oraya da mutlaka uğruyordu, hiç bir sorun yok bunda aynı şekilde Ayasofya ya cami olunca da istedikleri gibi girecekler bundan sonrada aynı durum devam edecek, kimseyi engellemiyorlar buraya kadar düşündüğümüzde sorun teşkil edecek hiç bir şey dikkatimizi çekmiyor peki ne bu kopan lakırdı???
    Demekki bunların derdi bizim egemenlik haklarımız ve tasarruf sahibi olduğumuz şeylerde kendi istekleri doğrultusunda dayatmada bulunmaları, isteklerini dikte etmeleri bu sayede üstünlük taslamalarıymış. Kendi topraklarında bulunan Bizim camilerimizi yıktılar, amacı dışında kullandılar hiç bir şekilde eserlerimizi korumadılar şimdi biz böyle istiyoruz, öyle yapın... Keşke daha önce bu karar alınsaymış.
  • srebrenitsa katliamı

    Bir yer için uygun bir parça olman demek oraya ait olduğun anlamına gelmiyor maalesef. Bunu açıkça srebrenitsa katliamında anlıyoruz, özetle inanç zorbalığının daniskasıdır. yakın tarihimizin halen devam eden katliamlarının aksine alışılmışın dışında Avrupa coğrafyasında, medeniyetin göbeği dediğimiz kıtada vuku bulmuş halidir. hristiyan Avrupa’nın göbeğinde müslüman bir halkın olması kabul edilemez bir hakikattı ve bunun için karar vericiler bir karar alıp sırp piyonlarını kullandılar öyle bir kullandılar ki çoğu Boşnak bu katliamın öncesinde ne bir askeri gerginlik ne de siyasi bir tehdit algılamıştı, gündüzün gözüyle ansızın onbinlercesi gafil avlanmışlardı, hedef gözetilmeksizin...sonuç olarak yine müslümanlar Kırıma uğratılmıştı. Ne acıdır ki bitmek tükenmek bilmiyor, her geçen gün onlarcası bulunan şehitlerle geçen yıllara rağmen katliam halen net bir boyuta ulaşamamıştır.
  • pasif agresif kişilik bozukluğu

    Laf olsun torba dolsundur, hakkıyla klinik vaka olmuş arkadaşlarımıza da sağlık ve sıhhatler dilerim. Beğenmek ve beğenmemek durumu bir tercihtir mutlak doğruyu tartışırken bile düşünceler farklı olabilir. Zannımca böyle şeyleri takıntı yapmak bir takım rahatsızlıklara sebebiyet verebilir.

    Ateş olmayan yerden duman tütmez
  • pek bir şey yok