telefon sapığı

  • Olur olmaz saatte arayan, telefona cevap vermeniz durumunda ya saçma sapan sesler çıkaran yada ölüm sessizliğine bürünen kişilere denir. Bu dediklerim genelde 90'lı yıllarda oluyordu. o zamanlar ev telefonu kullanımı yaygındı. Şimdi o sapıklara da güncelleme geldi. Kendilerine instagrmanda veya facebookta rastlamak mümkün.
  • bayağı azimli bireylerden de olabilen insan müsveddesidir.
    benim bir telefon sapığım vardı tam beş yıl boyunca numara değiştirip değiştirip aradı durdu. gizliden falan da aramıyordu numarası açık seçik duruyordu, vay anasını bayağı cesur'' deyip etkilendiğinizi duyar gibiyim ama en sonunda kendisini ihbar edeceğimi söyleyince bana küfür dolu bir mesaj atıp ''at tarafı yol soracaktım'' diyerek insanlığımı sorgulamış, sorgulatmış ve ciddi bir hayat dersi vermişti. *
  • Telefonları taciz eden kişi.
  • telefonları değil, telefon kullanıcılarını taciz eden kişi. ***
  • Bi kere banada dadanmıştı her perşembe arardı manyak. Sonra ne olduysa bıraktı valla alışmıştım arada konuşak la. Hadi yine garip garip sesler çıkar da sana sövüp kapatayım.
  • ortaokul lise zamanlarımdı telefon çalar açardık hışırtı gibi sesler gelirdi, belli ki sapık dadanmış dedik, ablalarımda olduğu için ben ekstra kıllanıyordum duruma, ortamda annem babam yoksa, deli gibi küfür ediyordum sapığa, yine birgün okuldan geldim evde kimse yok, telefon çaldı yine sessiz bir hışırtı, o güne kadar öğrendiğim bütün küfürleri kendi sanatkarlığımı da ekleyip en orjinal halleriyle döşedim ve kapadım, yaklaşık 2 dakika sonra tekrar çaldı telefon, açtım arayan kişi bu hayatta en çok saygı duyduğum insan olan dedemdi, dedi ki yavrum az önce arayanda bendim neden küfür ettin, ben yerin dibine girmekle birlikte açıklama yaptım sapık dadandı falan diye ama, sapık bile olsa bir insana böyle küfür edilmez dedi nasihat etti kapadık, olaydan sonra bizim telefonun ahizesinde problem olduğunu anladık arada bir ses vermiyormuş, yani o güne kadar küfür ettiğim herkez tanıdıkmış, hatta birkaç kişi tespit ettik onlarda yanlış numara aradıklarını düşünmüş. *
  • Boş insanların vakit geçirmek için bulduğu yöntem. Başıma hiç gelmedi şimdiye kadar
  • Yaşasın telefon sapığım var Benimle ilgilenen birileri var