sözlükle ilgili eleştirilere karşı çıkmak

6 entry daha

  • Başlığı açan yazar arkadaşımızın taktığı ve hakaret ettiği yazarlardan biri de benim. kendisinin mesaj göndermesini engellediğim için sözlüğün yanı sıra bana da saldırıya geçmiş durumda. '*' sözlükle olan manevi bağımın dışında Bir iki ay öncesine kadar ben de moderatördüm burada. herkes kadar bir şeyleri yazmaya hakkım var diye düşünüyorum naçizane.

    başlık için konuşmam gerekirse; evet, karşı çıkıyorum çoğu şeye. Çünkü eleştirilerinizin içi boş ve söylemleriniz tamamen huysuzluktan ibaret. bu bir değil, iki değil. yapılan düzgün eleştirilere katıldık, değerlendirdik, güzel yanıtlar verdik, pek çok arkadaşla muhabbet ettik. fakat ısrarla taktınız kurallara, var olan düzene ve yönetime. mesela keşke gidip (bkz: sirke) başlığına yazdığım entry için eleştiri yapsanız. ya da oraya entry girseniz. güzelce muhabbet etsek. ama hayır. normal başlıklara yazdığınızı görmüyorum. tamamen kafayı sözlüğe ve yönetime taktığınız için kör olmuşsunuz. editlerle ağlayıp durmayın zira kimse okuyup da kale almıyor. Tüm hakaretleri hakaret sahibine iade ediyor ve bizi bi' salmanızı diliyorum artık.
  • Evet , yukarıda açıkça yazdım ama olmuyor , yine aynı şeyi yapıyor aynı kişiler ,

    Size ne. ?

    Bırakın bizim bu isyanimiza vermesi gerekenler cevap versin...

  • Yukarıda , bana taktı hakaret etti , ben de mesaj alımını kapattım yazan gurbetkusi ile yaşanan yazışma aynen bu şekilde olmuştur .

    Takdir siz okuyanların . kim kime hakaret etmiş görsün herkes ...

    (bkz: #151500) insanların inançlı olması bu kadar zorunuza gitmesin ya :) komik duruma düşüyorsunuz artık. huysuzluğun ve eleştirinin de bir sınırı olmalı.
    #04 - 19.04.2020 21:19
    işimbu : senin beni yargılama ve sorgulama hakkin ne zaman doğar biliyomusun , benim söylediklerim yalan yanlış, uydurma olur , o zaman yukarıda söylediklerinde haklı olabilirsin.
    bana bu eleştiriyi hangi konuda yaptın okumadan tahmin edebiliyorum .
    yazdıklarımın hepsini birebir kendim gördüm yaşadım zaman zaman da hala görüyor yaşıyorum.
    bu durumda senin söylemlerinin hepsi boşa çıkan ve haddini aşan söylemler durumuna geliyor.
    git neye kime inanıyorsan inan , sana inanma diyen mi oldu .
    siz din adına içine düşülen bu kör kuyuyla yüzleşmeyip, içinizdeki bu kanayan yaraları temizlemedikçe, dinci değil gerçek dindar olmadıkça, hiç kimseye çıkıp söz söyleme hakkınız yok .dönün yaşadığınızı iddia ettiğiniz inancın nasıl yaşandığına bir bakın...
    #05 - 19.04.2020 21:35
    • gurbetkuşi : siz önce bi siz-sen sınırınızı bilin, ondan sonra bana mesaj atın. sevgiler :)
    #06 - 19.04.2020 21:46
    işimbu : sen beni yaşadıklarımız yargılarsan, ben size sen derim .
    yukarıdaki mesajı bana bunları neden yazdığımı sorarak şekillendirmek varken , uydurmuşum gibi yargılamak, bu hitap şeklinin doğmasına sebep olmuştur.
    #07 - 19.04.2020 21:49
    işimbu : kendi nickaltını kaldırtıp “omo boşlokloro modoholo odoloyor.” demek de biraz şey yani.

    tanım: başlık adını kendi değiştirebileceğini zanneden bir yazarın “yine” gereksiz eleştiri beyanı.

    bu yaklaşım sizce doğru mu .
    beni tanıyormusunuz.
    bu durum tamamen benimle yönetim arasındaki bir konu değil mi sizce de .
    karşınızdakinin yaşını işini hepsi bir yana kim olduğunu insanlığını kişiliğini yaşadıklarını bilmeden, bu yaklaşımı sergilemek sizce doğru mu .
    doğru derseniz soyliycek bişey yok zaten .bakin bir başlık daha açtım.
    eleştireni eleştirmek. orada ne demek istediğimi biraz daha detaylı anlatmaya çalıştım.
    ne anladiginiz elbette sizi bağlar.
    ancak ben , kendi hur irademi , mevcut kurallar içinde kullanmaktan bahsediyorum.
    yanlıs varsa ben düzelteyim diyorum , bu kadar net .
    şimdi beni hedef gibi gösteren nikimi kullanarak açmış olduğunuz başlığı kaldırmanızı rica ediyorum
    şimdiden teşekkür ederim ..
    #08 - 20.04.2020 23:18
    • gurbetkuşi : evet, bu yaklaşım bence doğru. sevgiler :)
    #09 - 20.04.2020 23:26
    işimbu : o başlığa yazacak sadece onu mu bulabildin ..bravo ...
    #10 - 30.04.2020 00:40
    işimbu : bu kadar kindarlık hayra alamet değil.
    kalbe zarar , istersen kendine uğraşacak, kendi seviyende birini bul haa, ne dersin .
    çünkü ben sen gibilerle ömrüm boyunca uğraşmaktan yoruldum .
    bak bu sözümü yabana atma .
    bu adam ne demek istiyor diye bir düşün, haa yok devam etmek istersen, ben burdayım, her daim beklerim seni. anlayabildin mi ? biraz zorla kendini , umarım anlarsın....
    #11 - 01.05.2020 02:01
    bu kullanıcı mesaj kabul etmiyor!

    Bütün mesele , benim dini bir konuda yaptığım yoruma dayanmakta .
    Ondan sonra bir anda düşman bellendik .
    Kısaca meselenin özü bu sayın sözlük ahalisi.

    Takdir sizlerin .

    Edit :

    Ben diyorum ki , bu benim düşüncem , benim gördüklerim , benim yaşadıklarım,

    Yazar diyor ki , hakaret ediyorsun .

    Ve üstüne benim nikimi başlık yapıp , altına döktürüyorlar ,

    Önce kendisinden bunu kaldırmasını rica ediyorum , bu doğru bir yaklaşım mi diyorum ,

    Tek cümleyle evet doğru , tam da bu diyor .

    Sonra yönetimle konuşuyorum , başlığı kaldırmalarıni rica ediyorum ,

    Kalktı görünen başlık bugün baba tekrar bir başka yerde önüme çıkıyor .

    Valla , elinizden geleni ardiniza koynayin.

    Tüm bunlardan sonra her gün benim entrylerinin sıradan kötüleyen de bu ve bir kaç yazar . Neden ,
    Aynı fikirde değiliz diye ..ayıptır , insanda azıcık utanma olur.

    Yukarıda ispatim olmasa başka baska suçlamalar da yapacaklar utanmadan .

    Hakaret etmişim , kim kime hakaret etmiş oku bakalım bir daha ...
  • Benim hakkımda bir tek yazar , bir tek kelime hakaret içeren bir yazımı göstersin ,
    Anında şimdi buradan kendim çıkıp gideceğim.

    Aksi hiç bir karalamayi kabul etmiyorum.
    Bana bunu dedi , şunu dedi yok kardeşim ,
    Ne dedimse getirin koyun buraya .
    Tekrar söylüyorum , tek kelime kişisel direkt hakaret veya saldırı bulamazsınız .

    Evet, eleştiriyorum , benim bakış açım bu .

    Bu ülkeye 30 yıl hizmet etmiş biri olarak , Siyaseti ekonomiyi , ülkeyi , açlığı sefilligi , işsizliği , haksızlığı, ve en önemlisi vurdumduymazligi eleştiriyorum .

    Bu benim tercihim .

    Beğenen gelir okur , beğenmeyen hiç uğramaz, bu kadar basit .

    Ben kimseye gelin benim eleştirilerimi okuyun demiyorum ki ,

    Benim elestirmemi eleştirmek kimin haddine ..
  • Bir ayı aşkın zamandır buradayım .
    Sözlükte sistemle , gidişatla ilgili bir çok öneri ve eleştirel kapsamlı başlık açılmakta .

    Ancak en dikkat çeken nokta , belirli kişilerin anında bu tip eleştirel başlıklara çöküp ,

    ' bu başlık var , şu başlık var , dağdan gelip bagdakini kovmaya kalkmayın' der gibi bir tavır takiniyor olmaları .

    Ve sözlük yönetiminin tüm bu olan biteni izliyor oluşu .

    Bu ekiple ilgili iki ihtimal var .

    Bu arkadaşların sözlükle Maddi veya manevi bir bağları var, her türlü eleştiriyi anında boguyorlar ki son derece amatörce bir yaklaşım.birakin insanlar konuşsun, eleştirsin, en kötü fikir bile, fikirsizlikten iyidir , demişler .

    Ha yok, bizim hiç bir bagimiz yok, gönülden bagliyiz deniyorsa , ben de ,

    O zaman size ne kardeşim , benim fikrim bu , sen çık aradan, yönetim cevap versin , derim .

    Bu kadar basit .

    Burası kimsenin babasının çiftliği , değilse ki öyle olmadigini düşünmek istiyorum ,
    Yönetim eleştirilere kulak tikamayacak , kimse de kraldan çok kralcilik yapmayacak .

    Haa, uymuyor mu , gönderin kardeşim bizi , siz baş başa oynamaya devam edin ..

    Edit :
    Bugün , 11 sn. İçinde 5 entrymi kotuleyeni yönetimin tarafima bildirmesini talep ediyorum .o arkadaştan hızlı okuma ve anlama kursu alacağım .

    Edit 2 :
    Hissettiklerimi açık seçik anlattığım , belki de bir çok kuralın dışına çıkan bu başlığımin sonuna kadar arkasındayım .

    Buyrun , sıradan kotuleyin şimdi ...
6 entry daha