seri kötüleyen yazar

  • Zor beğeniyor demek ki.
  • kankişkoperipellam iş başında
  • seni bulacağğm olooommm.
  • hazır başlık sol tarafa düşmüşken, canım sen iyi misin? içimi döktüğüm entryleri bile kötülüyorsun, yazık.. yani bunu kötüleyecek ne yaşamış olabilirsin ki? bana gelip bildirsen daha iyi olmaz mı? ben bu kötüleme mevzunu hiç takmadım şu zamana kadar ama yaşadığım şeylere saygısızlık yapılıyormuş gibi hissediyorum. lütfen korkakça köşede kötüleme.. hep dedim, bir şeyimi beğenmeyen varsa bana gelsin söylesin yani. ben kızıp, esip, gürleyecek biri değilim ki.. aksine beğenmediğiniz şeyi kendimde düzeltip devam ederim :)

    edit: kötüle kötüle, ancak anonimce yaparsın bunu zaten hahahahahahaha
  • bu arkadaş son 5 entrymi kötülememiş, şahsen sağlığından endişe ediyorum, tanıyan bilen varsa bi kontrol etsin lütfen. neredesin ey yazar ?

    (bkz: en istikrarlı yazar)
    (bkz: allah'ım inşallah iyidir)
  • Hala burda mi o ibne? Ulan sözlükte epi topu 20 kişi kalmış zaten... Sen neyi bekliyorsun? Git başka mecralarda kotule hadi...

    Ertesi gün editi: seri kotulemiş. İş edindiği luzumsuzluga aşık bir ibne...
  • Şu aralar seri kötüleyecek kadar yazmıyorum ama son entarimi de eksilemiş hasbam.
    (bkz: killa hakan sen misin? ) yoksa...
    Beğenmiyorsan nedenini bana mesaj at ya da sen daha iyisini yaz. Milletin iki kelime yazma şevkini de kırma.


    Editto : *o değilde bu konuda bir kaç entari önce yazdığım bir entariyi şimdi okudum ve eksilenmeyi hakettiğim sonucunu çıkardım. Ben de olsam beni eksilerdim :)
  • Kendine güveni olmayan yazardır.
  • birkaç kişi tanıyorum,bunların psikolojileri bozuk, sağlıklı değiller."ooo sağlam yazmış" diyip eksiyi basanı gördüm ^^
  • Kızıl güzelerin yaptığıdır tatlı çocuklar.
  • Annem bu kadar dokunacağını bilseydim daha çok yazardım hahahahahahaha. Her entarim en az bir kötüleme alıyor, ben de bunu görünce Bülent ersoy kahkahasını basıyorum tabii. Sinirlerimle gram oynayamıyorsun(uz), boşa çaba yaniiii söyliyim :))
  • Birilerinin canını fena yakmışız :)
  • Şahsen ben kotuleme bildirimlerini kapattım. Harbi cok alakasiz seyler kotulenebiliyor sonra. Misal hayata dair umut veren seyler başlığına kedi yazmışım. Kedi bu la götüne mi batti misal kedi. O yuzden kapattim şahsen.

    Entryleri kotuleyen gitsin ağlayarak günlüğüne yazsın. (Bazi kotulemeler gercekten iyi niyetli aslinda. Sana katılmıyorum ya da bir eksiklik vardir onda ondan oluyor da. Seri kötüleme de niyet yok. Kotu niyet bile yok. Amaçsızca sanirsam.)
  • Entrylere, basliklara konu olmus yazardir.
    Adina paragraf paragraf entryler girilir, sovguler yagdirilir.. bilinmez ki onun amaci budur zaten, corbadan cikan kucuk ama mide bulandırıcı sinek olmaktir... (bkz: posta gazetesi şiirleri)
    Bu tarz basliklar gostermektedir ki amacina ulasmaktadir.
  • seri kusması gelmiş yazar.
  • bende de vardır bundan. hatta işi iyice abartarak 3 gün üst üste yapmış bir ruh hastasıdır.

    daha ilk mesajında ırsi özelliğini paylaşan, son derece yüzeysel, derinliği ve mesneti olmayan fikirlere sahip biri olduğunu göstermiştir. sadece kendi fikrinde olmadığı için önce bozulmuş, akabinde rastgele salvolar patlatmaya kalkmış, tarafımca angajman kuralları gereği hakarete başvurulmadan, düzeyince mukabele görmüştür :d. canhıraş bir biçimde kendisini yılların psikyatrı, sonrasında psikoterapisti olarak tanıtmaya çalışması, tarafıma daha önce kendisini üzmüş er kişilere koyduğunu sandığı tanıları koyması üzerine iddia ettiği mesleğin en temel kuralı olarak şahsen görmediği ve asla konuşmadığı bir insana, hele de bir destek talebi yokken, ve en önemlisi hiçbir formasyonu yokken tanı teşhis koymak ve bütün bunları yaparken kişiyi aşağılayıcı sözler sarf etmek suç teşkil eder. tarafımca bu husus kendine hatırlatıldı. cevap olarak ise magma seviyesine inerek "yav hee hee hadi ikile yavrum", "sen kendini satmaya gelmişin", "git kendini başkalarına pazarla tatlım" gibi muhatabını değil sözün sahibini ve icraatini yansıtan minvalde sözler sarf etmiştir. çirkefleşerek bir yere varamayacağını anlayan sevgili hater'ım ise beni üzeceğini(!) düşünerek 3 gün üst üste neredeyse bütün entrylerimi kötülemiştir.

    ben bir sözlük geleneğiyle büyüdüm. insanlar fikirlerini yazar, topluluğa arz eder ve insanlar da aynı görüşü paylaşıyorsa beğenir, kendisi adına çok değerli gördüğü bir fikri daha kolay bulmak adına favoriler(evet buradaki çoğu yazar bunu farklı kullanıyor) paylaşmıyorsa beğenmez veya mesaj atar. bu işi biraz daha eğlenceli hale getirmek için karma puanı diye bir algoritma vardır. orada yazan puan benim zerrece umrumda değil. "e ulan o kadar entry döşemişsin umrunda işte" diyen bsuserlar olabilir. elbette bunu sorun ettiğim için yazmıyorum, bunun bir insanı üzeceğini düşünecek kadar büyük ahmaklık içinde olan düşünceyi ifşa ediyorum. demokrasi hepimize lazım arkadaşlar, ifade özgürlüğü hepimize lazım. buradakilerin neredeyse tamamı iktidara soğuk bakan genç kuşaktan, ama biz önce kendi içimizde bunu sağlayalım. bırakalım şekiller değil fikirler çarpışsın. benim karma puanım -460 olsa bu benden bir şey götürmez fikrimden de vazgeçirmez. en fazla bana faşizan baskı uygulamaya çalışan haterımın ayıbı olur.

    son olarak da, özel mesajların da ifşa edilmesi suçtur ama ben burada isim vermediğim için formatın ve daha önemlisi yasaların dışına çıkmadım.

    zöge: kendin uçmuş yerine arkadaşını sokmuşsun o da hoş gelmiş sefa gelmiş
  • Sapma sapan hareketler yapan biri. Varlığımdan rahatsızlık duymuş sanırım öyle bir iş yapmış yani. (bkz: kudur köpek)
  • bildirimlerden kapatın kanka, kafanız rahat olur
  • o konuda ben de çok kırgınım
  • Seri kötüleyen arkadaşı tebrik ediyorum azme bak 4 saat önce profile girip takılmış.
    Tebrik ederim görüşlerini benimle paylaşabilir onu nerede kaybettiğimi bilmek isterim.
    (bkz: vergi) yazısından sonra bir bilenilmiş gibi geldi bana. Olsun ama irtibat kurup görüşlerimizi konuşmak isterim.

    Edit:Bu entry de kötülendi. Olsun ilgine teşekkür ediyorum sevgili seri kötüleyen yazar.
/ 3