odtü'de tuvaletlerin cinsiyetsiz olması

  • Ne gerek var dedigim ve burada okuyunca haberdar oldugum sey.
    Cinsiyet ayrimciligini sosyal, hukuk, ekonomik, siyasal gibi bircok alanda engellemeyip birlesik tuvaletlerden medet ummak da yani kkkkkkkkahahskdjskskd neyse.

    Bi de linc yemeyeceksem, * erkeklerin girdigi havuzlara girmeye igreniyorum. Hatta bir erkek evimdeki klozeti kullandiginda bile igreniyorum. Benim kaldiramayacagim bir uygulama.
  • Cinsiyet ayrımcılığına karşı olan uygulama
  • anlamsız uygulama. odtü insanı bunu kaldırabilir toplum kaldıramaz da saçma. odtüye girer girmez aydınlanıyor musun nedir. kadın erkek ihtiyaçları farklı farklı. rahat etme meselesiyle ilgili bu erkek kadın eşitsizliği filan değil.

    fantezilerini gelip böyle uygulamalarda arayanlar oluyor. sonra diğer sapıklar da tehdit edici oldukları için ya ama türkiye bunu kaldırmaz oluyor.

    özetle. gereksiz uygulama. otobüsleri ayırmak kadar anlamsız.
  • Odtü içinde pek sıkıntı olacağını düşünmüyorum yani eğer sıkıntı oluşturacak olaylara sebep oluyorsa zaten odtü gibi bir üniversitede bunun yaşanması bizim için üzücü olurdu. Sorsan üniversiteler entellektüel insanlar yetiştiriyor ya.
    Bununla birlikte ülkede umumi alanlarda benzer uygulamaları görmek istemediğim durumdur. Yani hiç değilse kendi cinsiyetim adına konuşuyorum. Çok fazla insan dışı varlık taşıyoruz aramızda maalesef.. Bunların kadınlarla ortak tuvaleti kullanması.. Ne biliyim sanki şu an için o olgunluğa ulaşmış değiliz.
    O olgunluğa ulaştığımızı varsayarsak bile yine de şahsi fikrim gereksizdir.