evlenme teklifi ederken erkeğin diz çökmesi

12 entry daha

  • Rezalet bir uygulamadır. Bir de tek taş zorunluluğu var. Alırken 2000 lira veriyorsun, satarken 250 lira ediyor. Bu da demek oluyor ki bu yüzüğün maddi değeri yok, şişirme bir fiyat. Takıyorsan altın tak arkadaşım.
    almayacağım, diz de çökmeyeceğim evlenmezsen evlenme. Sanki tek basıma evleniyorum.

    Edit: Aşağıdaki adam yazmış uzun uzun , haklı da kerata. Yanı diz çökmenin anlamı hakkında. Ancak kararı niye kadın veriyor, o çöksün sen ver. Ne yanı sen evlenirken bi kere çöküyorsun o daha sonra hep mi?
  • Hemcinslerim! Diz cokeceksiniz. Bazilariniz vıcık vıcık güya sürpriz evlenme teklifleri organize edecek. Aranizda mekan kapatacaklar, kemancı kiralayacaklar, tabela yazdiracaklar, avm veya anacadde gibi işlek yerlerde arkadaşlarıyla enteresan prodüksiyonlar hazirlayacaklar olacak. Umarım sonuncu tayfa reddedilir de o genler azalarak biter. Hepinizin ortak yani şu olacak. Diz cokeceksiniz. Çökün lan. Sevdiğiniz için diziniz yere dokunsun. Gün gelecek o sizin için neler yapacak... Sevdiğiniz insandan o eveti alın. Hayatınızın odağına koyun. Beraber aldiginiz nefes bahar koksun . Birlikte yediğiniz lokma lezzet dolsun. O yaşamınızın anlamı olsun ki yasamanizin anlami olsun.
  • kadın mı çöksün yav
  • O şey için ya, boy farkından dolayı, kadın kişisi kolay alsın diye yüzüğü (bkz: kulp buluyorum) (bkz: bence de saçma ama hoşumuza gidiyor) (bkz: çöksen ölür müsün)
12 entry daha