en iyi film önerileri
-
Arkadaş
(bkz: yılmaz güney) -
(bkz: her yazardan film önerisi) -
(bkz: Paramparça aşklar köpekler ) -
the sheltering sky
(bkz: bernardo bertolucci ) -
şimdi yazacaklarıma aağbi o da yazılır mı diyecekler olacak, yazılır kardeşim. izlemeyen var bunları hala. biliyorum acı ama gerçek. ilk 7 döve döve izlettirilecekler, ikinci 7 keyfi biraz daha benim hususi zevkimden dolayı yazılmış öneriler. daha bir alay döve döve izlettirilecek var tabi, ama bunları da izlemeyeni sohbet ortamında çarmıha gererler öyle diyim.
döve döve izlettirilecekler
1-matrix - bunu izlemeyen varsa iki eli kanda da olsa açsın izlesin. delirtmeyin adamı.
2- v for vendetta- maskeye aldanıp kesin leş gibi filmdir deme. deme onu aç izle.
3-forrest gump- benim keyfi listeme girer mi,yok. tarzım değil. ama bu da izlenmesi farz olanlardan
4-yüzüklerin efendisi- izlenecek babacım kaçış yok. evet üçü birden. evet dörder saat.
5-fight club- tyler durden abinin ceketine kurban.
6-interstellar - forrest gibi bu da. izle yani sorgulama.
7- esaretin bedeli- bunun fanları bırakmadı imdb'de. hala 1. klişe falan deme o klişeleri yaratan film bu.
neyse az daha özgür olduğumuz keyfi 7'ye gelelim
1- a seperation - biraz daha durgun, ferhadinin başyapıtı iran filmi. bizden olum adamlar bi kere.
2- into the wild - ayda bir aç izle. böyle filmlere bayılıyorum ya.
3- lock, stock and two smoking barrels - guy ritchie filmi. muhtemelen bunu izleyince yönetmenin tüm filmlerini izlersiniz.
4-never let me go - aşk istiyorum, tutku istiyorum cart curt diyenlere. bizim de kalbimiz kurumadı lan'*'
5- django- d'si okunmuyor :) neyse tarantino başyapıtı. bunu yukarıya yazmak lazımdı ama neyse yazmış bulunduk.
6- the intouchables- fransızların iki elleriyle doğrultabildikleri nadir işlerden. bu da duygusal biraz.
7- scarface- al pacino'nun döktürdüğü benim ilk üçüme kafadan girebilecek muazzam bir iş.
şimdi vay efendim godfather yok, vay hiç scorsese yok, trier yok falan yazmayın bana. ilk liste biraz daha sinema tarihini kıran filmler. cgi gibi teknolojilerin başladığı dönemler. ha bu liste benim ilk 14'üm falan değil. ama bunları izlemeyen için direkt trier, kieslowski koysan mesela, hoş olur mu. olmaz.
kubrick, lynch taraflarına hiç girmedim. zor parkur paşam onlar. üst lig yani. izledim abi bunları bana film yolla diyeni de kırmam, yaparız bi şeyler. (bkz: siz yabancı değilsiniz) -
Hobbit serisi
Yüzüklerin efendisi serisi
Matrix serisi
İnterstellar
İnception
Bunlar sizi bir dünya'dan başka bir dünya'ya göterecek filmler. İyi seyirler efendim.
E: Hobbit serisi. -
hangi formatta istersiniz?
https://www.youtube.com/watch?v=FOIWXu67l6w
41 film önerisi
https://www.mridvano.com/hangi-filmi-izlemeliyim-diyenlere-41-film-onerisi/ -
keşke tür belirtmiş olsaydın yardımcı olabilirdim -
(bkz: Truman Show )
(bkz: otomatik portakal )
(bkz: the godfather )
(bkz: split)
(bkz: zindan adası )
(bkz: çiçero)
(bkz: Hadi be oğlum )
(bkz: oities)
(bkz: bird box) -
barry lyndon -
i origins & café de flore
arka arkaya izleyin. -
birisi bana twilight serilerinin linkini atsa, açabildiklerimde ya ses yok, ya saçma sapan görüntü. -
lucy→
Lucy, bilim insanlarının 7 milyon yıl önce bulunan ilk kadın fosiline verdikleri addır. Şu an izlediğimdir. -
Kaptan Fantastik -
Penguen Bloom
Bence hüzünlü ama güsel -
Çok güzel film, üstelik ilham verici bence
https://www.imdb.com/title/tt6708116/ -
Babettes gæstebud
dünya sinemasının gizli başyapıtlarından olduğuna inanıyorum.
filmle ilgili yorumum.
https://blogsozluk.com/entry/163374 -
o kadar çok var ki..
I origins
Zindan adası
Sil Baştan (ESOTSM) -
(bkz: turning red) //kesinlikle izleyeceğim filmdir. İmdb puanı 7.. -
pek beğenilmemiş genelde ama ben Hamstead'ı sevdim
https://www.imdb.com/title/tt5153236/