blog sözlük itiraf

#blog sözlük sırala
/ 22
2136 entry daha

  • blogtaki cappy pulpy sponsorluğu itirafı...

    (bkz: kim uyduruyo abi bunları?)
  • Bana göre büyük bir parayı kaybettim. Ne yapacağımı bilemiyorum.
  • Kendisi için çizdiğim karakteri şirketine yollayıp, "al münasip bir şekilde** kullanırsın" diye not eklemek istiyorum. Neyse ki salon kadını duruşumu bozmuyorum *
  • Ders çalışamıyorum sözlük :( bu yıl da olmazsa evden filan atılıcam heralde :/ yirmi yaşındayim bir de, hani disiplin sorumluluk gibi kavramlardan bu kadar uzak olmamam gerek. Neyse ya, hallederiz bi' şekil. Ta'am ta'am.
  • Sanırım artık okulu uzatmış bir öğrenciyim.Vatana millete hayırlı olsun
  • şu mevsimde sivrisineklerden uyuyamıyorum. evet.
  • Bu başlığı en çok ben kullanıyorum.
  • psikolojik sebeplerden 2 ayda 10 kilo verdim. Az daha verirsem ölecem heralde. Üniversite sınavı yaklaşıyor. normalde sınav stresi yapan biri değilim ama bazen beynimiz bize böyle hükmediyor demek ki. Bunun neresi itiraf bilmiyorum, yazma ihtiyacı hissettim.
  • liseye kadar olan eğitim hayatımda karnemde sadece bir kez 1 oldu, o da birinci sınıfa Türkçe dersimdi. Evet sınıfta okumayı en son öğrenen o öğrenci bendim.
  • kötü yola düşmüş gecelerden geliyorum.
  • çoğu şey umurumda bile değil.
  • ulan şu ağzım bir susmuyor. tamam iyi niyetliyim ama her sözüm yanlış mı anlaşılır arkadaş!
  • tuge pislik seni seviyorum ama sana çok kırgınım. bugün sana ihtiyacım vardı ve sen yoktun. Ağladığımı duymadın.
  • Yaklasik 24 saattir yazmiyor ve ben onu çok özledim. Yok mu özlemenin bi çaresi.
  • 23 Kasım 2014 - [21:44 _ 22:01] - 17 dakika...

    (bkz: son görüştüğümüz tarih ve dakikalar)
    (bkz: özledim galiba)
  • insanlardan tiksiniyorum acaba kendimden mi tiksiniyorum sorusuna cevap bulamayan zoraki sosyalim tedavisi yok gençler varsa benden başka müzdarip
  • Sanki bir iç savaş başlayacakmış ve emperyalist güçlerin son oyun sahası olacakmışız gibi hissediyorum. Bu beni korkutuyor.
    Sanki her şey boşa gidecekmiş gibi. Değer verdiğimiz ne varsa. Kan ve ölüm.
    Bize bir şey yapamazlar, bir farkliyiz duygusunu ben de taşıyorum. Ama olmaz dediğimiz ne varsa oldu. Kuzey afrikada başlayan arap baharı, suriye sınırında gotumuze dayanali 5 sene oluyor.
    Yıllar önce suriye sınırındaki mayınları neden temizlemek için ihale falan açıyoruz diye düşünürdüm. Halbuki dursun değil mi? Kime zararı var? Bugün anlıyorum ki çok uzun soluklu bir planın parçasıymıș. Bugün suriye sınırı yol geçen hanı...
    Her neyse. Umarım korktuğum olmaz.
  • Beni ben olmak yoruyor.
  • Mor rengi severim.
  • Aksam haberleri şehit haberleriyle başladı. Malum, Çok uzun suredir haberleri zevkle izleyemiyoruz maalesef...
    Sofraya daha yeni oturmustuk. Kanal d açık. Şehit ailelerinin feryatlarını bodoslama yayınlamaya başladılar. Yürek dağlayacak nitelikte haberler yani...
    Bir de Baktım ki annem ağlıyor.
    Boğazım düğümlendi. Söyleyeceklerim bu kadar.
2136 entry daha
/ 22