blog sözlük itiraf

#blog sözlük sırala
« / 84 »
  • Viva la vida çok güzel bir şarkı. Bazı şehirler geride bırakmak için fazla önemsiz. Bazı insanlar uzak kalmak için fazla değerli.

    But that was when i rule the world.
  • iş çıkışı berbere gittim, kankamdır zaten kendisi, süper muhappetler falan edildi,neyse borcu ödedim.
    çıkarken bi gaza geldim, vereyledim biriyantini jöleyi.
    üstümde de matrixs montumda var,güneş gözlüklerimde vardı yanımda. hemen kendimi klipte hayal etmeye başladım.
    yaşandı bitti saygısızca
    ama nasıl böyle havaya girdim,motosikletlen arabaların üzerinden uçuyom falan,tam çılgınım yani..
    sokakta dalıp böyle kendi etrafımda dönüp şarkıyı mırıldanırken farkettim, bi kafenin önündeyim, kızlar baktı güldü falan işte.
    utana utana eve gelip salona uzandım, ondada saçlar kazık gibi olmuş kafama battı.
    neyse şimdi banyoda şarkıyı söyleye söyleye klibime devam ederim.
    çok çılgınım ama..(bkz: swh)
  • Trt1'de kalk gidelim diye bir dizi var. Iste o dizide bi "meryem" var. Müthiş.. Bitiyorum kadına ya. Sırf kadının sesini hareketlerini görebilmek için bütün diziyi izliyorum. Yorumsuz.
  • Her gün bu başlığa denk gelip itiraf edecek bir şey düşünüyorum; ama bulamıyorum...
  • hayır olur inşallah..
    rüyamda çok güzel gördüm, keşke sorsada anlatsam..
    ya o kadar güzel gördüm ki......
    inşallah sorar.
  • evet itiraf taym: sözlükte girdilerini okumadığım tek başlık düşün ki o bunu okumuyor.
    olur da biriniz bana yazarsa düşünceniz haksız çıksın istemem, çünkü sizi seviyorum.
  • Millet, az önce baktım pencereden, aya çıkmış uzayı delmiş falan. Ben hâlâ uyuyorum.

    son bir yılın en uzun uykusu idi sanırım. Iki de olabilir.

    ↑vecihi↑ o itirafımı görmemiş olabilir. Ne yapayım, özelden mesaj atayım mı sizce.

    boşverin değil mi?..
    ikimiz de küçüğüz daha nasıl olsa. Yürünecek yollar, aşılacak parkurlar, geçilmeyi bekleyen zorlu hınzır kulvarlar...

    kısmet olursa o mesaji kendisine bir-iki sene sonra atarım.

    ama yine de bil be ↑↑vecihi↑↑ be. Bil seni sevdiğimi ve bunu koşulsuzca sürdüreceğimi.

    (bkz: düşün ki o bunu okuyor)
  • Kisa saca olan zaafimi, sevgimi, askimi bence biliyorsunuzdur artik. Ve bakimsiz uzun saclara olan nefretim de gayet acik bence.
    Aylardir ablama saclarini kestirmesini yoksa benim kesecegimi soyluyordum. Bikmistim artik onun saclarindan. (bkz: her yerde saçlar)
    Az once aldim elime makasi kestim saclarini kissssacik. Ayagi kirik oldugu icin kacamadi da. Allahim yok boyle bir rahatlama. Vallahi basimin agrisi gecti resmen. Sacini kestirmeyip kedi kuyrugu gibi uzatan her kisinin, xxli ya da xyli fark etmeksizin, sonu boyle olacak1!1!!1!!1!1
    Annemle birbirimize bakip bakip siritiyoruz. Eve huzur geldi.
  • hayatımda bazı şeyler oluyor ve ben bunları rüyamda mı gördüm yoksa gerçekten yaşadım mı hatırlamakta zorlanıyorum.

    taptaze bir örnekle anlatayım. sabah haberlerde bir çocuğun antiepileptik bir ilaca karşı aşırı reaksiyon geliştirdiğini, çocukta steven johnson sendromu olduğunu duydum. birkaç saat sonra ailemle sohbet ederken ilaç falan dedik bu geldi aklıma. rüyamda mı gördüm diye düşündüm.

    bazen de şey oluyor. rüyamda bazı şeyler görüp onu gerçek zannediyorum. aa şey şöyle olmamış mıydı? (hayır güzelim olmamıştı. rüyanda gördün onu.)

    vivid dream olayı beni çok zorluyor tanrım. umarım en kısa zamanda biter bu işkence, alışırım yine.
  • o kadar enerjim düşük ki bu aralar. yataktan günlerce çıkmayıp orada bi devlet kurup sdfcxza tamam saçmalamıyorum.
    3 tane bütüm var. tam 3. birinde hesap makinem bozuldu, birinden kaldım baya baya kaldım. diğerinin de sınavına girmedim mışıl mışıl uyudum. şu an o kadar dert oldular ki içime. tatilim de zehir oldu. off Allahım bitsinler artık nolur
  • Numara taşımanın en sevmediğim yanı, bankaları da bu durumdan tek tek bilgilendirmektir. Bir kısmı direkt sesli yanıt sistemiyle hallediliyor, bir kısmı illaki müşteri hizmetleriyle görüştürüyor.
  • Canım temiz hava ayazı çekti. Sonbaharda falan oluyor o hava ama. Kendimi fiziken bile daha soğuk iklime taşınmaya hazırlamışım yalnız, aferin bana.
  • Salak değilim, alnımda da öyle yazmıyor. Ben dahil, bana salak muamelesi yapan kim varsa salaktır.
  • Dünyada floransadan sonra metrekare başına en çok tarihi eser düşen şehir edirneymiş. Edirnede doğdum büyüdüm bunun ekmeğinin yendiğini asla görmedim yıllardır. Yazık.
    Ha bir de nerde bu eserler acaba, kesin üstünde x yi seviyor falan yazıyordur. Sinirlendim sözlük.
  • Başaramadım.
    Kimseye kızgın değilim. Ne kendime ne de başkalarına. Sadece olmadı işte. Ya ben tempoya ayak uyduramadım ya da sandığımdan çok daha hızlı gidiyordu.
    Oturup sorun değerlendirmesi yapmaya bile hevesim kalmadı. Değiştirdiğimi sandığım huylarım teker teker gün yüzüne çıkıyor. Meğer yalnızca halının altına süpürmüşüm. Tekrar çaba gösterir ve farklı olmaya çalışır mıyım, çalışsam da başarır mıyım bilemiyorum.
    Güven hissini kaybettim sanırım. İnandığım çoğu şey gitti. Sanki özene bezene üst üste koyduğum taşlarım üstüme yıkıldı.
    Bu sıralar kimle görüşsem eskiden böyle olmadığım hayıflanmasını duyuyorum. İşin kötüsü de bu. Vardır ya elindeki her şeyi kaybetse de dik durabilen ya da en azından öyle görünen insanlar. Onlardanım sanmıştım, değilmiş. Hem büküldüm hem de herkes bunu görebiliyor.
    Boğazımda bir yumru var, yutkunurken hissediyorum. Nefesim kesiliyor bazen. Başımda geçmek bilmez bir ağrı, kahrediyor. Ne yapacağım da bu enkazın altından çıkacağım, her belayı def edecek gücü hissedebileceğim tekrar; bilmiyorum.
    Koca bir soru işaretinin altında, kızgın değil de çok kırgınım bana.
  • yeğenlerime "kalk namazını kıl" dediğimde anlaşılmaz bir şekilde banyoya giriyor ve orada kayboluyorlar. belki bizim(yetişkinlerin) bilemediği dev bir canavar, onları orada yiyordur, kim bilir. her ne olursa olsun, ister o canavar zorla bileklerinden tutup namaz kılmalarını engelliyor, ya da yeğenlerim isteksizce banyoda hava dövüyor olsunlar; her iki durumda da namazı kaçırmak hazin bir acıdır hocam ya. aha akşam okunuyor.

    (bkz: mutlu musun koca dev)
    (bkz: bu yediğin ikinci yeğenim)
    (bkz: yok yok üçüncü)
    (bkz: hayır beşinci)
    (bkz: gerçekten üzücü ya çok üzücü)
    (bkz: namazsız bir nesil istemiyok. bitti)
  • despacito'nun sözleri bana çok romantik bir o kadar da tutkulu geliyor.

    neden bilmiyorum. ritminden hiç öyle hissetmiyorsunuz evet. fakat sözler... kim yazdıysa çok iyi yazmış...

    şuraya konduruyorum. keyifli okumalar.

    --- spoiler ---
    http://lyricstranslate.com/tr/despacito-yava%C5%9F%C3%A7a.html#ixzz55gLt7gyI

    Evet, biliyorsun uzun zamandır seni arıyordum
    Seninle bugün dans etmem gerek (DY)
    Gördüm, bakışın beni çağırıyordu
    Gittiğim yolu göster bana, oh
    Sen mıknatıssın ben ise metal
    Yakınlaşıyorum ve planlıyorum
    Düşüncesi bile nabzı hızlandıyor
    Şimdi her zamankinden daha çok zevk alıyorum
    Tüm duyularım daha fazlasını istiyor
    Sorunsuz bir şekilde alınmalı bu

    Yavaşça
    Boynunda yavaşça nefes alıp vermek istiyorum
    Kulağına bir şeyler söylememe izin ver
    Benimle olmadığın zamanları hatırlatmak için
    Yavaşça
    Seni yavaşça öperek soymak istiyorum
    Labirentin duvarlarını imzalamak
    Ve tüm bedenini el yazısı gibi yapmak
    Sesi aç sesi aç sesi aç... sesi aç, sesi aç

    Seni dans ederken görmek istiyorum
    Ritmin olmak istiyorum
    En sevdiğin yerleri bana göstermeni istiyorum
    Tehlikeli alanlarını geçmeme izin ver
    Sana çığlık attırıp ismini unutana kadar

    DY
    Eğer bir öpücük istersem, gel bana ver
    Bunu düşündüğünü biliyorum
    Bazı zamanlar bunu deniyorum
    Biliyorsun kalbin benimle iken bom bom atıyor
    Biliyorsun bu bebek bombomumu arıyor
    Gel dudaklarımı tat bakalım senin için tadı nasıl
    Ne kadar sevgin var görmek istiyorum
    Acelem yok, keşif yapmak istiyorum
    Haydi yavaşça ve vahşice başlayalım

    Adım adım, yumuşakça
    Ufak ufak yakalayacağız
    Beni güçlüce öptüğünde
    Kötü niyetli bir zarif olduğunu düşünüyorum
    Adım adım, yumuşakça
    Ufak ufak yakalayacağız
    Bu güzellik bir bulmaca
    Hepsini bir araya getirmek için burada parçalarım var

    Yavaşça
    Boynunda yavaşça nefes alıp vermek istiyorum
    Kulağına bir şeyler söylememe izin ver
    Benimle olmadığın zamanları hatırlatmak için
    Yavaşça
    Seni yavaşça öperek soymak istiyorum
    Labirentin duvarlarını imzalamak
    Ve tüm bedenini el yazısı gibi yapmak
    Sesi aç

    Seni dans ederken görmek istiyorum
    Ritmin olmak istiyorum
    En sevdiğin yerleri bana göstermeni istiyorum
    Tehlikeli alanlarını geçmeme izin ver
    Sana çığlık attırıp ismini unutana kadar
    Yavaşça
    Bunu Porto Riko sahilinde yapacağız
    Ta ki dalgalar "Tanrım" diye bağırana kadar
    Böylece mührüm seninle kalır

    Adım adım, yumuşakça
    Ufak ufak yakalayacağız
    En sevdiğin yerleri bana göstermeni istiyorum
    Adım adım, yumuşakça
    Ufak ufak yakalayacağız
    Sana çığlık attırıp ismini unutana kadar
    Yavaşça
    --- spoiler ---
  • Annem bir haftadır memlekette bu yüzden evin tüm işleri bana kaldı. Evde doğru düzgün bir şey kalmadığı için alısverişe gittim. Zeytin alacaktım önümde o kadar çok çeşit vardı ki bakakaldım. Hangisini almam gerektiği konusunda hiçbir fikrim yoktu çünkü bu işleri hep annem yapar. Küçücük bi zeytini seçmem dakikalarımı aldı.
    Düşündüm de annem olmasaydı napardım. Annemle çok anlaştığım söylenemez ama onun yokluğunda düzen diye bir şey kalmıyor ortada. Kendimi terkedilmiş gibi yalnız hissettim. Gelsin.
    Evlenmicem annemin dizinin dibinde yaşlanıcam onsuz olmuyo sözlük
  • biz evet evet evet biz kendimiz.
  • Hayatimin en buyuk fakelerinden birini yedim. *
    Sonuc belli olur olmaz, diliyorum ki mutlulukla, gelip dokecegim icimi.
« / 84 »