blog sözlük itiraf

#blog sözlük sırala
« / 84 »
  • Geçenlerde şu #47157 entrymde bir serzenişte bulunmuştum. Birilerinin geriye dönük olarak entrylerimi okuyup eksiledigi ile ilgiliydi.

    Bugün güzel bir şey oldu. Geriye dönük olarak entrylerim okundu ve bol bol artılar fav'lar yağdı. Bu güzelliği yapan kişi ya da kişilere şükranlarımı sunmayı bir borç bilirim. Var olun. İyilik yine galip geldi.

    Debedit; peki ya hergun bir itirafla debeye girmek?
  • Bu aralar entarilerimde babüş ifadesini sık kullanacağım. Çünkü sevdim. Yani en azından tam olarak şuan böyle hissediyorum. Bu arada iyi geceler babüş.
  • Gece kacamagi yaptim.
  • Telefonum bozuk olduğu için 7/24, telefonumun açık olduğu her vakit, sözlükte online gözüküyorum. Tamam seviyorum sözlüğü ama o kadarda değil babüş. :))
  • Dün gece sözlükte ilk yazar engellememi yaptım. tecrübe etmeyen arkadaşlar için, bir ufak anlatayım. X kullanıcısının y başlığına yazdığı a. Entariyi okudunuz ve bu ne sersem bir entaridir ya, kim bunun yazarı, kaç yaşındasın sen gibi sorular sordunuz telefonun veya bilgisayarın ekranına. Haliyle bir cevap gelmedi ve siz yazar ismine tıklayarak, kullanıcı profiline geçtiniz. Yazarın açtığı başlıklara ve açılan başlıklara girdiği entarilere baktınız. Aaa bir de ne gördünüz, gece açlıktan öldüğünüz bir vakit, bir umutla açtığınız, dolap kapağındaki torku banada gibi, içi boş. Önce üzüldünüz. Kardeşim hayallerimi geri verir misin .s dediniz ve ikinci safhaya geçtiniz. Profilde ismin paralelinde içinde ünlem olan üçgen işarete tıkladınız. Hiç okumadan, sonunda engelle yazan kutucuklara hızlı hızlı değil, çabuk çabuk bastınız. Çünkü bunlaaar, mesaj engelle, entari engelle ve başlık engelle. Sonra, son bir derin nefes eşliğinde ta taaa ilk üyenizi engellediniz. Şimdi bu söylediklerim doğrultusunda ben olsam siz zat-ı alilerinizin yerinde beni engellerdim. Ama siz engellemeyin.
    --- spoiler ---
    7 aydır ilk defa erken kalktım, otobüsteyim şişliye gidiyorum. affedin yaptım bir adet hata
    --- spoiler ---
    Şimdi son bi kez okudum da, başlıkları engellemeyin yav, altına güzel şeyler yazacak çok adam var burada.
  • Entrylerimi zaman zaman yeniden okuyup saçma bulduklarımı siliyorum.
  • Hakikaten zamanın neyi getireceği ya da götüreceği belli olmuyor sözlük. Şu anki durumuma öyle şaşırıyorum ki.

    İyi ki girmemişsin hayatıma, fikirlerimi yargıladığın ve beni böyle kabul edemediğin için tenks

    (: (: (:
  • Niye bu kadar aptalım sözlük. Nasıl yaşamışım bu yaşa kadar bilmiyorum. Off off
  • Boşverin mevzuları. Kafası güzel olanlara selamlar. Arayi baya açmıştık.
  • Şu anda 3 erkekle beraber gidebileceğimiz en duygusal filme gidiyoruz:) aklımdan neler geçiyor sözlük,tahmin edemezsiniz:) hakkımda hayırlısı :)
  • bugün girdiğim yazarlarla ilgili alıntılar ve yazar başlıklarından ötürü herkesin affına sığınıyorum.
    zira sıkılan ve "yeter artık!" diyenler vardır mutlaka. bu yüzden kendimi durdurmaya çalışsam da ne kadar başarabildiğim ortada.
    beğenileriyle destek olanlara ise teşekkürlerimi sunuyorum.
    bugün yazarlar günü ilan ettim kendime. :)
  • meyve suyu kutularından çıkan şeylerin resimleri gözümün önünden gitmiyor.
  • bir kere yine platoniktim. Bu hep anlattığım beyden başka ama. Aman her neyse bu bey için ciğerimi yaktığım zamanlarda bir Gece uykumdan uyanıp ağlamaya başladım. Ama ciğerlerim sökülürcesine ağlıyorum. Allah hayırlara getirsin diyerek uyudum. Sabah okula gittim bir baktım ki sevdiceğimin bir gözünde pansuman var. Doğru düzgün geçmiş olsun bile diyememiştim. Gidip ne olduğunu, ne zaman olduğunu sorduğumda bana gece 2/3 gibi olduğunu söyledi. Hissetmiştim be sözlük. Hissedecek kadar çok sevmiştim. Onun canı yandıkça haberim olmadan benim de canım yanmıştı.


    İşte bugün o adamın babasının cenazesine gittim. Gözümde bir kahramandan farksız olan o insanı o halde gördüm. Kahramanımız asla ağlamadı. Bizim de ağlamamıza izin vermedi. Evin reisi moduna çok erken girmişti. Acısını yaşamak için bile bekleyememişti o kahraman. Ben ise yıllar sonra sadece başın sağ olsun diyebildim. İçimde öyle bir boşluk var ki sözlük. Kapatamıyorum ve bu boşluk beni içine çekiyor.
  • Bugün bir şey okudum arkadaşlar. Okudum ve yine bu başlık altına yazdığım #50209 , bundan önceki entarim için, pişmanım. Okumayanlar ve şuanda okumak istemeyenler için şunu söyleyeyim. Konusu sözlükteki bir yazarı engellemekti. Bu entariyi yazdıktan sonra ilk işim, Engellediğim arkadaşı tekrar takibe almak, yani engellenenler listesinden çıkarmak olacak. Çok büyük konuşmayayım ama bir daha da kimseyi engellemem sanırım. He ne okudunda bu kararı verdin be mübarek diyenler için;
    'Dinlemesini bilen, en aptaldan daha bir şey öğrenebilir.'
    Peşin edit: amacım kimseye hakaret etmek falan değil, sadece yazdıkları hoşuma gitmiyor diye engellediğim arkadaşı, tekrar takibe alacağım. Hata yapmışım yani. Yanlış anlaşılmaya açık bir şey olduğunu düşünen arkadaşlar lütfen turuncuyu yaksın :)
  • sözlüğe her geldiğimde, "ulan ne zaman yazar olacağız" diye düşünüyorum.
  • Tek ders sınavımın 15 şubatta olacağını öğrendim. Ders çalışmak yerine de sevgili anneciğimin bilinçsizce çağırdığı misafirler için temizlik yapacağım. Tabi pastayı hazırladıktan sonra. Ah anne yaktın beni.
  • sürekli bir şeyleri düşünüp çözüm aramaktan sıkıldım, sanki bir hedef var da oraya ulaşmaya çalışıyor gibiyim, neden ulaşayım ki hem oraya ulaşsam ne olacak, yani sonra ? sonrada başka bir hedef mi bulacağım ?
    okuyoruz, gerçekten çok güzel -hiç güzel değil-
    sadece ailemin benden beklentileri olduğu için ve mecbur kaldığım için üniversite dedikleri hiçbir işe yaramayan yere gidiyorum, gerçekten hiçbir işe yaramıyor belki de benim beklentim çok olduğu içindir ama yok yani, ezber sistemi devam ediyor ve bunu bile bile hayatımın en güzel yıllarını heba ediyorum -bilerek yapmak en kötüsü-
    sen boşver devlete sırtını daya kızımmış, acaba devlet kime sırtını dayıyor babacım ?
  • Mesajlaştığım arkadaşlara yapıyorum bu itirafı. Bazen have a good night, have a good day yazıyorum en son mesajımda çünkü anlam veremediğim bir problem var telefonumda. Mesajın ilk harfi i olunca gerisini yazmıyor. Yani yazıyorda i harfini sona atıyor, ondan sonra yazdığım tüm harfleri en başa. Örnek yi günleri, yi geceleri. Demeyin artist iki kelime öğrenmiş şov yapıyor. He tamam artistim ama demeyin.
  • Hey biri (sanirim ayni kişidir o yuzden biri diyorum:)) eski entrylerimi begendi. Teşekkür ederim sana. *
  • 9 şubatı badi günüm ilan ediyorum.
« / 84 »