blog sözlük 1. kartpostal etkinliği

  • Merhaba, naber?

    Bu sıralar her şey biraz fazla monoton değil mi? Evden işe işten eve, okul, sınavlar falan derken. Biraz heyecan katalım mı ne dersin?

    Şöyle çık dışarı,Kadıköy'e mesela. Moda taraflarında çok güzel kartpostal satan dükkanlar var. Çok seçenek var biliyorum. Seç bakalım şöyle güzel bir tanesini. Değişik desenli bantlar, etiketler var hemen ötede. Onlardan da al bir kaç tane. Süslersin. Renkli kalemlerden de. Şimdiden bi heyecan bastırdı değil mi? En son ne zaman hissettin bunu?

    Eve geldin mi? Heh, bir kahve yap kendine. Otur masanın başına. Yaz içinden geçenleri. Kuş olup uçacak onlar bir yerlere.
    Pul yerini (bkz: sağ üst köşe) boş bırak aman. ptt'dekiler bazen gıcıklık yapıyorlar. Benden söylemesi. (bkz: sağ alt köşe)ye de adres gelecek. "E adres yok ki? Kime yollayacağım?" diyorsun. dert değil. Adres istiyorsan bu başlığa gireceğin bi entryye bakar. Biriyle eşleştiğinde adresin mesaj kutunda olacak.
    Kendi adresini yazmana gerek yok biliyorsun zaten. Bi boş vaktinde uğra mahallendeki pttşubesine. "Pul istiyorum ben." de. Bazen yok diyorlar. Azıcık kararlı olmanda fayda var. * He "benim vaktim var." diyorsan Filateli'den de satın alabilirsin. resmi pul sekmesinden uzak durmalısın. Biz kullanamıyoruz. Gönderi ücretleri yurtiçi: 1tl Yurt dışı: 4tl (Tebrik tarifesi 2.30tl). Pulu yapıştırdığın zaman para ödemiyorsun daha.

    Kartpostalını yolladın böylelikle. Şimdi gözün posta kutunda olsun.* Ulaşınca bana fotoğraf göndermeyi unutma, buraya ekleriz. Yeşillik olur. *

    "ay bu çok hoşuma gitti, sürekli yapayım, kafam dağılsın, yararlı bir hobim olsun, üzerine bir de koleksiyon." dersen (bkz: postcrossing)

    sorun varsa çekinme, bir mesaj kadar uzaktayım. Görüşürüüüüz.

  • katılanlar listesinde başı çekeceğim etkinliktir.
    ayrıca daha önce kartpostal göndermemiş olanlar için bir kolaylık olsun diye son hazırladığım kartpostaldan izahlı bir görsel paylaşayım dedim * buradan gider

    nasıl kartpostal ediniriz derseniz:
    ptt şubelerinde ücretsiz kartpostallar bulunuyor ve sadece bir liralık bir pul yapıştırarak gönderebiliyorsunuz. ayrıca benim kartpostalım pek bir güzel olmalı dersen, sana iki kartpostal mağazası da tavsiye edebilirim: send2card ve kartpostal kutusu
  • instagram paylaşımları ve ilk posttaki heyecandan anladığıma göre @adamkarga nın @gurbetkuşi ni gaza getirerek onun adıyla başlattığını düşündüğüm etkinlik. tabi öyle olmayabilir de.

    başlığın 3. içeriği ve ben varım. ;)
  • AdamkargaNın hesabını bulmak kolay da benimki pek aynı değil tabi buradakiyle.* İki buçuk yıldır kendi hesabım ve Kartpostal kutusu Hesabım üzerinden haftalık/aylık olarak kartpostal, mektup arkadaşı ve köy okulundaki öğrencilerle eşleşme yapıyorum hali hazırda. Postcrossing Başlığında paylaştığım “Nedir?” videom 2016 yılından misal.
    Ayrıca sorun Adamkarga‘Ya bakalım neden başlamış kartpostal hobisine? Heheh. :)
  • görünce "ooo nasıl katılıyoruz acaba?" diye düşündürten etkinlik :)) Ben de varım, hayatıma renk gelsin biraz :)
  • Sözlüğü forum sayfasına çeviren etkinlik. Entryler tanımdan yoksun. Hayır bunu yapan da sözlük moderatörü.
    (bkz: imam osurursa cemaat sıçar)
  • beni de bi yazın bakalım oralara biyerlere
  • başlığı okuyup blog sözlükte ilk kez yapılıyorsa nasıl geleneksel oluyor acaba diye düşündüğüm etkinlik.
  • Biz yaparız da geleneksel olmaz mı olan etkinlik, kemancı reis döktürüyor
  • güzel bir etkinlik hissi veriyor lakin nereye varır tabi denemeden bilemeyiz. bende deneyimlere açık biri olarak denemek isterim.
  • Katılımcılar sözlüğe senede bir uğradıkları için adres alımları bir türlü tamamlanamamış etkinliktir. (bkz: daha da davos'a gelmem)