bi otur soluklan güzel kardeşim

31 entry daha

  • sürekli karşıma çıkarmasalar iyi sözlük aslında
  • nefes al, kendine gel, sonra yine devam et.
  • Ulan ne güzel gaza gelip beğeniyordum yine çıktın karşıma vicdansız :)
  • Hizimi-zi kesen ibare.
    Basliyorum daha ucuncu entryde karsima cikiyor. Neyse ben favlamaya devam ediyorum. Ama bazen oyle entryler oluyor ki, sadece favlamis olmayi onlara bir hakaret olarak kabul ediyorum ve unutmazsam, ki bu hic kolay degil, sonra o entryleri begeniyorum.
    Hayir kotulemiyorum. Neredeyse hic. İsim gucum yok bir de kotuleyecek miyim. Ahahah yaa. Komik.
    Allahim bu naiflikle nasil yasayacagim.
31 entry daha