aşk vs seks

  • Buna hiç düşünmeden cevap verirsem aşk derim. Ama biraz düşünürsem de sex cevabını veririm.onca aşk yaşadık da ne faydası oldu.sürekli acı ve keder
  • aşk varsa yanında sex gelir zaten.
    Ama aşık olduğun kişi sex yapamıyorsa * anında oradan kaçmak gerekir.
    Hem aşıksan hem de harika bir cinsel hayatın varsa tadından yenmez.
  • Aşk nihayetinde seksi getirir. Getirmiyorsa bir sorun vardır. Aşk değildir o.
    Seksin aşkı getirmesi beklenemez. İstisnai durumlar hariç.
    (bkz: fuck buddy)
  • İkisi birlikte olmalıdır. Aşksız bir seks botlarla oyun oynamak gibidir. Oyun oynarsın ama karşındaki makinedir ve zevk alamazsın.

    Aynı şekilde seks olmayan bir aşk da düzenli sulanan bir ağacın hiç meyve vermemesi gibidir. Bir vakitten sonra insan artık meyve yemek için başka ağaçlara gidecektir.
  • (bkz: aşksal seks) yani -> (bkz: öyle bir seks yapmak ki aşık olmak)
  • Çok saçma bir karşılaştırma. aşık olduğumuzla sevişemiyor muyuz? Ya da bir gecelik diye başlayan ilişkide aşık olamıyor muyuz? Biz bu başlıkta neyi karşılaştırıyoruz lan? Bu olay iphone vs pixel gibi bir şey değil. Bu olay sevgi vs saygı gibi bir şey. Ha bana dersen ki hayatının geri kalanında bir kıza aşık olacaksın ama hiç sevişme şansın olmayacak ya da hep birileriyle sevişeceksin ama hiç kimseye aşık olmayacaksın. O zaman anlarım ve aşkı seçerim. Bilmiyorum sevişmeyi de seçebilirim. Hayat çok zor.

    Kısacası bu karşılaştırma saçmalığın daniskasıdır.
  • Hiçbiri.
  • İkisi de olmazsa olmaz. aşkın sonu mutlaka sekstir. ben aşık oldum ama seks yapmıyoruz deme ihtimali yoktur. aşk ne kadar kaçarsanız kaçın sonunda sekse çıkartacaktır. ancak aşk yoksa ihtiyaçtan dolayı seks olacaktır.
  • (bkz: seks için ölmeli seks o zaman seks)
    cevabım kesindir.
  • Bu ikisinin ilişkisi içinden çıkılmayan durumlara neden olabilir. Yatakta müthiş vakit geçirdiğin birini sırf sürekli arzuluyorsun diye kendini ona aşık zannedebilirsin. Bu durum en vahimi. Çünkü gerçekten sevdiğin aşık olduğun biriyle seviştiğinde anlıyorsun neyin ne olduğunu. Sadece cinsel çekilim, kafayı karıştırıyor.

    Ama tabii ki, aşık olduğunu sandığın kişiyle berbat cinsel deneyimler de kafanı karıştırır ve uzaklaştırır. Ne sonuca varıyoruz? Bu cinsellik denen şey çoooook büyük öneme sahip ilişki içerisinde.
    Ama duygu, aşk bundan bağımsız.
  • bir arada olunca ilişkiye doruğunu yaşatan ikili.