14 nisan 2017 herkes teyakkuzda olsun

6 entry daha

  • cevap verilmiş buna istinaden cevap veriyorum.

    darbe artık olmaz. olduğu zaman da ordu selam ben darbe yapıyorum siz uyanık kalırsanız biz darbeden geri kalırız demez.

    feto denen itin hakkında biz yıllarca konuştuk. sizin ağa babalarınız hoca efendi, haşmetlim, büyük adam derken biz yalancı olduğunu söyledik. peki hükümet ne yaptı? ergenekon, balyoz, poyrazköy gibi sahte ve dijital verilerle açılan davalarla bütün vatan sever komutanları içeri tıkayıp feto denen yapılanmanın önünü açtı. süreci takip ediyorum diyen iktidar ne yaptı? kandırıldık :( dedi. bu kadar basit değil her şey.

    yani darbe dediğiniz katliamın da öncüleri siyasal islamcılar oldu. merak etme feto denen yapılanmanın artık darbe yapabilme ihtimali yok. onlar ayıklandı, artık yerine %100 emin olunan akp'li neferler geçiyor :)

    şanlı türk ordusunda artık sizlerin sevmediği vatan severler de kalmadı. onları da feto meto davasında attınız. atmadıklarınızı önceden küstürdünüz. kendinize de darbe yapmayacağınıza göre gönlünüz ferah olsun.

    hulusi akar'ın kardak kayalıklarına yunanistan tarafından çıkartılmayıp uzaktan poz verdiği bir ülkenin ordusundan darbe beklemeyin. türk adalarını yunanlılara kaptırdılar, yetmedi türbe falan kaçırdılar.

    sonra gelip buraya aman uyumayın darbe olacak diyorlar.

    oldu canım.

    ilave: şunları da söylemeden geçmeyeyim. fikirlerinize falan saygı duyduğum yok. saygı bireylere duyulur. inanç özgürlüğüne duyulur, yaşam hakkına duyulur. o yüzden saygı duyun rereröleriyle gelmeyin buraya. kimse sizin fikirlerinize saygı duymak zorunda değil. nasıl ki pedofillerin hastalıklı fikirlerine saygı duymuyorsak sizlerin görüşlerine de duymuyoruz pek değerli çok sorgulayan zeki arkadaşlar. hani yazayım dedim.
  • Hayır oylarının gümbür gümbür geliyor olması.
  • bıktığımız söylemdir.

    bıktık sizin şu darbe edebiyatınızdan. darbelerden bu kadar beslenen bir başka siyasi görüş daha yoktur. yeter yahu! bundan 7 sene evvel fetö ile yetmez ama evet derken aklınız neredeydi? neredeydi ya? o zaman bu ülkenin şerefli insanlarına kafir, müşrik, vatan haini gibi hakaretleri sıralıyordunuz fetö ile beraber. daha geriye gidelim. ergenekon ve balyoz'da ne oldu? fetö ile işbirliği yapıp bu ülkenin şerefli askerlerini, mehmetçiklerini darbeci diye, vatan haini diye içeri tıkmadınız mı? gazetecileri, akademisyenleri içeri tıkmadınız mı?

    şimdi kalkıp kimin tarafındasın diye utanmadan, ahlaksızca, Allahsızca soru mu soruyorsunuz?

    ben türkiye cumhuriyeti devleti'nden, türk milleti'nden yanayım kardeşim. senden yana değilim. senin tertiplediğin 15 temmuz darbesinden yana da olmadım. fetö'den yana da olmadım. biz ergenekon ve balyoz'da, casusluk davasında yanlış yapıyorsunuz diye bağırdıkça bize hakaret ettiniz. bugün olduğu gibi.

    kısaca kardeşim, çok korkuyorsanız bu kadar, alın pasaportunuzu gidin başka ülkede yaşayın. bizim darbe gibi bir korkumuz yok. o darbeyi sizin yıllar boyu beraber yürüdüğünüz, yetmez ama evetçi, kanı, mayası bozuk insanlar yaptı. başkasına bok atmaya kalkmayın. o boku beraber yediniz fetö ile. hem de 2003'ten bu yana. hiç lamı cimi etmeyin. topluma bu şekilde sopa göstermeye de kalkmayın. zira o sopa bir tarafınıza kaçar. yettiniz arttınız artık bu ülkenin başına. kendinizi demokrasi havarisi sanmaktan da vazgeçin. siz zerre kadar demokrasiden nasibi olan insanlar değilsiniz. internette sizin yandaşlarınızın yazdıklarını görüyoruz işte.
  • (bkz: #64598) biri espri yaptı sanırsam. Sözkonusu entry ve aynı kanaldan gelecek bundan sonraki tüm entry'leri sırf sözlük moderatörlerine olan saygımdan dolayı görmezden geliyorum.

    (bkz: blogsözlük) ün bir çıtası var ve içinde bulunduğum hezeyanlı ruh halimi sırf bu çıtanın zarar görmemesi adına bastırıyorum. Bu tarz entry'leri de üç dört bayt'lık yer kaplayıp daha fazla sunucuyu işgal etmemek üzere sözlük veritabanı belleğine havale ediyorum. yazarı da Allaha havale falan filan. Hey Allahım ya (bkz: sonunda beni de delirttiniz)
  • Güldüren başlık.

    Ne biçim ülke bu darbemsi şeyler oluyor, kolluk kuvvetleri birbirine düşman oluyor, halk ülkeyi falan koruyor, kendini kahraman zannediyor artistleniyor ne bileyim sanki olmamış gibi bu ülke bence kapatalım.

    Seri şekilde eksileyen benim.
  • hürriyet gazetesinin konuyla ilgili kılıçdaroğlu haberini özellikle yayın organlarında yayınlamaması da ayrı bir skandaldır ki fetö darbesinde bizatihi parmağı olduğunun da kanıtıdır aynı zamanda.

    Ve yine aynı hürriyet, şuan neden hiçbir telefonunu açmıyor, bu yolla kamuoyundan gelecek olan soruların önünü kesmeye mi çalışıyor.

    inanmıyorsanız arayıp hürriyet medyasının nasıl olaydan sıvışmaya çalıştığını bizzat kendi gözlerinizle görebilirsiniz.
  • şştt sakin diyeceğim başlıktır.

    olayın hayır oylarıyla yorumlanması hakkında (bkz: serbest çağrışım)

    yeni bir kalkışma beklemiyorum. zira yeni bir kalkışmada bu millet kalkışanları kalktıkları yere bir daha çıkamayacakları şekilde gömer. bundan sonra karşılaşmamız muhtemel şeyler: ekonomik kıskaç, siyasi suikast.
    açıkçası referandumdan evet çıkması halinde erdoğan'ın can güvenliğinden endişe etmeye başlarım.
  • Paranoyanın son safhasındayız resmen acil tedaviye ihtiyacımız var.
  • Gecenin 1bucugunda neden hürriyeti arayıp rahatsız ettiğini anlamlandiramadigim bi entry mevcut.

    Edit sağ duyu güncellendi.
  • "bu resimde görmüş olduğunuz çocuk kanser. facebook bu fotoğrafa yapılan her beğeni karşılığı bu çocuğun ailesine 10 kuruş bağış yapıyor. ne kadar çok beğeni yaparsanız ailesi o kadar para alacak ve kanser tedavisi için kullanacak"

    yıllar evvel facebook'ta bunları görür gülerdim. bakın derdim bu kadar saftirik olmayın, etmeyin eylemeyin. adamlar dini bir vecibe gibi beğeniyorlardı. binlerce beğeni oluyordu. facebook'un sahibinin işi gücü yok kanserli çocukların ailesine beğeni karşılığı para mı verecek, çıldırdınız mı derdim. dilde tüy bitti artık.

    o kadar sene geçti hiçbir şey değişmedi. şimdi ise bu tarz sahte haberleri beğeniyor ve paylaşıyorlar ve bu kitle evet tahmin ettiğiniz gibi aynı kitle. kimler olduklarını açık olarak söylememe gerek yok. malum kitle arkadaşlar.

    gelelim tavsiyelere;

    - düşünün
    - sorgulayın
    - okuyun
    - protein ağırlıklı beslenin
    - spor yapın
    - düşünün (2 kere yazdım evet)
6 entry daha