tenisçi dirseği

  • dirsekte olan bi hastalıkmış.
    geçen baktım kolum şişti, dedim gün içinde bi yere vurmuşuzdur heralde, neyse gittim fabirka doktoruna, aa dedi bu tenisçi dirseği.
    ya hayatımda bikez bile tenis izlemedim, dirseği nasıl oluyo bende dedim, işte ağır kaldırmak falan bişeyler dedi.
    işin berbat yanı hiç geçmiyomuş, arada buzla falan ovmak gerekiyomuş.
    burdan doktor arkadaşlara sesleniyorum : madem hastalığı buldunuz, lütfen çözümünüde bi zahmet buluverin.

    not: aklınıza iyi gelen bişey olursa bi mesaj atıverin lütfen.