para alıp dava açmayan avukat

  • Arkadaşlar merhaba, sizlere başımıza gelen bir hadiseyi anlatmak istiyorum. Kuzenimin bir iş davası vardı. İş mahkemesi mi diyorsunuz? Bazı terimlere uzağım yanlışım olursa lütfen kusuruma bakmayın. Bir avukat ile anlaştık. Vekalet verildi. Dava ve süreciyle ilgili bize bilgiler verdi. Sonrasında davayı açtığını söyledi. Biraz zaman geçince dosya numarası öğrenmek istedik. E-Devlet üzerinden kuzene açılmış bir dava görünmüyordu çünkü. Sorduğumuzda dosya numarası vermek yerine her şeye cevap veriyordu. Yok idare mahkemeleri orda görünmez yok bilmem ne.. Sonra davayı kazandık dedi. Kuzene gelen giden evrak tebligat neyse hiçbir şey olmadı. Bu arada kuzenim Denizli'de yaşıyordu. İzmir'e taşıdılar. Her iki muhtara vs sorduğumuzda sonuç alamadık. Buarada da sürekli yazıyoruz çünkü telefonlarımızı ASLA açmıyordu. Mesajla oyalamaya basladı. Kuzene sürekli bugün yarın başlatacaklar seni işe diye diye zaman kazandı. Zaman kazanmanın da bu kadar ucuz yolu. Bari 2 hafta 1 ay de. Sürekli yarın 10.00 da buluşuyoruz diyip o gun asla bulusmuyordu. Gerçekten insanların sabrı nasıl sınanır? Sorusunun cevabını aldık. İzmir ve Denizli Bölge İdare Mahkemeleri ne soruşturduk hiç dava açılmadığını öğrendik. Aradık tabii ki açmadı. Başka numaraları da açmıyor. Hayır ne çeşit bir insansın ki bunu yapıyorsun. Cümlelerime kelimelerime son derece dikkat ederek yazıyorum haklıyken haksız olmak istemiyorum ama adamı bulsam ayıracam kafasını vücudundan o kadar sinirlerim tepeme çıktı. İnsanlara yalan söylemesi Bi tarafa bide pişkin pişkin zaman kazanmaya calısması çileden çıkartır. Tabii sınanmamız daha bitmemişti. Adam o telefonu açmadığı için 7/24 çevrimiçi olduğu WhatsApp ta online görünce yazdık. Açılmış dava görünmüyor dedik. Ki çok az insan sanırım kendisine hakim olabilir bu konuda. Adama atılan mesaj mavi tik oluyor cevap yok haha gel de gebertme adamı. Ofisine gidiyoruz kapı duvar rezillik çıkaracağız artık geçtik her şeyden. Yok yok yok.. Adam pişkinlikte sınır tanımıyor tabii. Size bişey söylemeyeceğim dosyadan istifa ediyorum diye mesaj atmış ahahahaha olm hangi dosya hangi istifa??!!! Ortada dava varda idare mahkemesindekiler mi bizi sınıyor yani nedir.. Tamam dedik. Peygamber sabrıyla dosya numarasını ilet dedık. Bu arada her dosya numarası vereceği zaman muhakkak başına bir olay, geliyor. Ya annesi kalp krizi gecirmiş hastanede oluyorlar ya da abisini tutukluyorlar ya da babası vefat ediyor. Ofise gelirseniz alırsınız dosyanızı dedi. Ulan senden cok ofiste biz varız bir zahmet sen gel de ver. Yok abimiz İstanbul'a gitti. Biri ölmüş yine. Bizim dosya deathnote oldu mk. Ben artık dedim ki tutmayın lan beni. Başladım yine içimden söverek ama yazıya dökmeyerek. Güzel abicim davayi neden açmadın? Ulan madem bir para koparma derdindesin kaybettik de ne kazandık diyosun. Seni şikayet edeceğiz bunun hesabını vereceksin ve insanları kandırmak ne demek, herkes bilecek tüm Türkiye bilecek. Dedim. Ulan o kadar küfür beddua sayabilecekken diyebildiğim tek şey tüm Türkiye bilecek oldu. Anam bu adama bir haller geldi. Bana bit tehditler bir tehditler ahahaha sanki adamla bir münasebetimiz olmuşta elinde videolar varmışta.. Öyle tehditler. Olm kendine gel lan. Yedin Bi bok yani hala ne üste çıkmaya çalışıyorsun. Beni kuzenime şikayet etmiş mesaj atmış beni tehdit ediyor Irmak. Bu iş buraya kadar ben yaptıklarımın arkasındayım. Gidin şikayet edin bilmem ne. Adam açmadığı davanın arkasındaymış.Her yerden engelledi sonra bizi ahahaha avukat tarafından hakkımızı aradık diye engellendik.Neyse apar topar noter e gidildi. Vekalet iptali sağlandı. Avukata da dava açacağımız hiç mi hiç aklımıza gelmezdi. Bimer Cimer Baro Savcılık ne varsa her yere şikayet kaydı oluşturuyoruz ancak bu mağduriyet, yapılan rezillik nasıl giderilir bilmiyorum. Başka bir avukatla dava açacağız. Bakalım, hayırlısı.. Böyle insanlar avukatlık mesleğini zedelenmesin. Hatta keşke imkanım olsa da başka insanları mağdur etmemesi için bir şeyler yapabilsem. Onuda avukatla görüşeceğim.
  • diplomalı dolandırıcıdır.

    bu parayı alıp kendini unutturmaya çalışma hastalığı birçok kişide var bu ülkede. ne sanıyorlar acaba? 3-4 kere telefonu açmayınca parayı veren kişi hafızasını kaybedecek veya neyse ya boşver deyip unutacak mı sanıyorlar? ayrıca bu rezilliği kaç para uğruna yaptığını da merak ettim.
  • ona da dava açarım
  • uyarılmalı ve ardından barolar birliğine şikayet edilmelidir.