görükle

1 entry daha

  • Kahve bulamıyorum sinirleniyorum mecburiyetten çayın pahalı olduğu kafeye oturdum. Umarım arka sokaklarda bir yerlerde doğru düzgün dumanaltı batak-101 falan oynayabileceğim mekanlar vardır. Hiç ucuz bir yere de benzemiyor artan dolar kurlarından olsa gerek 9 ay önce şakirin bahsettiği 800 lirayla barınamazsınız bile bırakın eğlenmeyi. Okuldan tarlalardan ormanlardan geçerek yürüdüm 30 dk falan sürüyor görükle merkeze gelmesi metro tarafından. Yoldan falan yürüsem 40 dk sürer. Bi de çok yokuş var. Doğru düzgün yurt yok. Solcu yurtları güzeldir diye bakayım dedim solcu yurtları bile iyi değil siz düşünün. Ucuza kalmayı düşünüyorsanız kyk çıkmadıysa ya adam bulup kendi evinize çıkacaksınız ya da cemaatimsi teşkilatımsı vakıf yurtlarında kalacaksınız. günlük 3 saat yol olmasa İnegöl'den git gel yaparım da bana çok fazla geliyor. Ne lisede ne üniversitede toplu taşıma kullanmadığım içindir belki de. Sonuç olarak görükle bir tarafı köy bir tarafı ortam olan bir yer. Paran varsa ne rahat aq. Çok da yaşanılası bir yer değil ilk izlenimime göre. Ama kampüse en yakın yerleşim yeri burası. Metro tarafı zaten aşşşırı pahalı. Ufak ufak pişman olmaya başladım İstanbul yazmadığıma. Yatay geçiş söz konusu olabilir sene kaybım olmayacaksa.
1 entry daha