behzat ç.

  • Özlediğimiz kalite, doğallık ve içtenliği barındıran diziydi.

    Hevesle yeni bölümlerini bekliyoruz.
  • Dün gece 3.kez bitirdiğim dizim. Her defasında aynı duyguları yaşıyorum.

    Emrah serbes'in söylediklerine göre kanal d dizinin çekilmesini istemiş lakin devamini getirmemiş.

    Erdal beşikçioğlu'nun dediğine göreyse yazın 13 bölüm çekilecekmiş.

    "Cinayet, ben olmuşum cinayet"

    emrah serbes
  • Hükümetin fetoyla kolkola olduğu zamanlarda bile bu fetöcü pezevenklerin ne bok olduklarını tek tek herkesin gözüne soktukları için hükümet baskısıyla yayından kaldırılmış olan dizidir. Tabi o zamanlar feto gücünü sadece kendisi için değil, hükümet çıkarları için de kullandığından dolayı diziden rahatsız oluyorlardı.
    Simdi eminim keske kalkdirtmasaydik lan diye iç geciriyorlardir.
  • Dizisini izlemeden, kitabını okumadan karakterine hayran bırakmıştır.
  • erdal beşikçioğlu'nu ve dizilerini çok severim ama benim behzat ç.'de ondan daha çok sevdiğim iki tane karakter var.ercüment çözer ve memduh başgan.ne bileyim sanki benim karakterimi yansıtıyor bu ikisi belki de ondandır.

    tanım:türkiye'nin gelmiş geçmiş en iyi dizilerinden.izlenesi.
  • Durduk yere akla gelen.

    Eski sevgiliden daha cok özlenen.

    Geri dönsün diye yollari gözlenen.
  • (bkz: seviyorum merkez )
  • İnternet dizisi olarak yeniden başlayacak olan dizi :))
    Sonunda be özledim valla :D şu günlerde aldığım en gzl haber
    Darısı aynı sonu yaşayan diğer dizilere (bkz: Leyla ile Mecnun)
  • başlıyor sonunda ulan
  • erdal beşikçioğlu'nun başrol oynadığı dizidir. emrah serbes'in aynı isimli romanından televizyona uyarlanmıştır, polisiye diziler hoşuma gitmese de behzat ç.'yi iki kere izlemişliğim vardır. erdal abinin oyunculuğunu izlemek beni mutlu ediyor.
    iki sinema filmi de yapılmış ve bitirilmek zorunda kalmıştır, uzun zamandır devam etmesi için bekleyiş sürerken emrah serbes "senaryo hazır, yayınlayacak kanal arıyorum" sitemi üzerine, bu kadar bekleyişi artık yadırgamıyorum. devam ederse izlerim. pilli bebek müzikleriyle efsane olan bir yapımdı.
    ***
    ankara'da behzat'ın evini yıkmış olmalarını öğrendiğimden beri içimde bir burukluk da var.
  • Birkaç sahne dışında zaman kaybı. Diğer dizilerden fazla Yükselmesinin sebebi de içki bilmem ne rakı sofrası tarzı şeyler bulundurması. Hikayesinin de pek güzel olduğu söylenemez. He aynen kardeşim güzel dizi, Türkiye'nin en muhteşem dizisi. Aynen çok gerçekçi aynen. Valla mükemmel la angara bebesi.
  • Hiç izlemedim ama çok abartıldığını düşündüğüm dizidir. İçerisindeki argo, alkol jargonu bi de angara güzellemesi sebebiyle tuttu diğer dizilerden farkı yok bence. Hatta baya overrated bi dizi.
  • türk dizi tarihinde hatrı sayılır bir yer edinir mi bunu zaman gösterebilir ancak ama türk insanının kalbinde bir yerlere dokunduğu ve önem arz ettiği yadsınamaz bir gerçek olan geçmiş dönem türk dizisi.

    3 sezon, 96 bölüm boyunca ortalama bir türk insanını, doğasını, gündelik hayatını, en öz hislerini, tabiatını, çaresiz hissetmeyi, bir nebze umudu vs. yaşattı izleyicilerine. bu diziyi bu denli popüler kılmasının, hala önemini yitirmemesinin ve hala repliklerinin dillere pelesenk olmasının belki de en önemli sebeplerinden biri bu samimiyetiydi.

    aynı duyguları yakalayabileceğimiz bir dizi tekrar ekranlara gelir mi bilinmez, sonuçta biraz daha tüketime ve hit yaratmaya yönelik diziler çekilmekte ama ben defalarca izlesem yine de aynı keyfi alacağımdan şüphe duymuyorum.
  • yeni bölümler için tanıtım fragmanı gelmiştir.
    blutv'de yayınlanacakmış.
    fragman linki
  • (bkz: sırıtın la)
  • blutv'deki ilk sezonu emrah serbes güzellemesi ile biten dizi.
    hemen yeni sezon duyurusu da yapılmış.

    (bkz: konuşma la)
« / 2