anlam verilemeyen şeyler

  • bazı tiktok videolarıdır. şimdi yalan yok bazı güzel vücutlu kadınlar tiktok'un karşısına geçip saçma sapan bir müziğin ritminde saçma sapan dans ediyolar. sosyal medya da karşıma çıkıyor. bu; videoyu çekenlere, 3-5 gün boyunca gelecek likelar dışında ne katıyor? ya da like atanlara; yarın izleyecekleri başka bir videoda görüp unutacakları şeyler dışında ne katıyor?
    bunu çok anlamsız buluyorum.

    veyahut; götüm&memem var pozu. evet bazıları güzel, like attığım da oluyor zaman zaman, gerçekten beğendiğim ama ne gerek var ulan ne gerek var? attığın götüşünü&memişini yarın ben unutucam, aldığın likeları atanlar unutacak. ne gerek var?

    bu sana ne katıyor? bir erkek olarak iki tane tombiş yağ tabakası görmek dışında bana ne katıyor? bir günlük mü yaşıyorsun sen?

    benzer şeyler erkekler için de geçerli tabii.
  • pamuktur efendim.
    toprağa ekilmesi gereken, büyümek için suya ve güneşe ihtiyaç duyan bir bitkinin kumaşa nasıl dönüşebildiğidir. cahilliğime verin, bilen bi mesaj atabilir mi?
  • bu kısacık hayatta birçok insanla tanışmak istememizin diğer insanlara abes veya absürd gelmesi. hatta bunun için yargılanmak
/ 3