ilk buluşmada yapılmaması gereken hareket


  • eski sevgiliden bahsetmek bu işin başında gelir.

    bir dönem bir hatun kişiyle ilk kez buluşacağız randevulaştık, her şey tamam. ben gayet tutarlı konuşuyorum derken bir anda muhabbete şöyle devam etti "bende de bir şey mi var anlamadım ki (dondurma üstüne şalgam içti diye bayılacak sandım ama değilmiş) ilk sevgilimin adının baş harfi c ile başlıyordu, sonrakinin adı d, şimdi ise (beni kastediyor) e ile başlayacak galiba ehehehehehe"

    espri miydi, kız salak mıydı hatırlamıyorum kızın yerine ben utandım. beşiktaş tarafındaydım, suya atlayıp kadıköy'e kadar yüzdüm, ulaşınca ararım dedim, sudan şahin k gibi çıkıp eve koştum.

    kız birkaç kere aradı müsait değilim diyip bir daha görüşmedim. zaten üslubunu da beğenmemiştim.

    aferin olum böyle böyle yalnız kalmaya devam et. ulan yazı nereye gitti ya, ben yatayım en iyisi.