14 şubat


  • Kendisine soyleyecek cok seyimin oldugu gundur.
    Benim icin bir anlam ifade etmiyor duygusal olarak, gelecek vakitte de eder mi bilmem lakin sizce de biraz abartmiyor musunuz 14subatisevgilisizgecirememgiller?
    Bugun o kadar da samimi olmadigim bi' xy'li mesaj atti. Yarin naptigimi, takilip takilamayacagimizi sordu. cidden seviye bu kadar dusuk mu ya. Bu ne basitlik abi :( * beni "14 subatta takilacak kizlar listesi"ne almasina deginmiyorum bile. O davarin telefon rehberinde benim numaramin olmasina uzuldum.
    Kurban bayraminda ariyor musun gel kavurma yiyelim mi diye, ya da 23 nisan'da gel seninle torenlerde ponpon sallayalim diyor musun. Deme zaten. Ne takilmasi. Seninle lahmacun yemeye bile gitmem.
    Neyse. sinirlendigim nokta bana mesaj atmasi degil. Boyle bir arayisa girmis olmasi.
    ne salak insanlar var yuce rabbim. Akli var ama kullanmiyor. Sor bunun hesabini her iki cihanda da. Amin.